Buna dimineataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !

Sau Buna Ziuaaaaaaaa ! 

Azi m-am trezit de la 5 jumate din nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu . Dumnezeule !

Aseara n-am putut adormi …

Si putine emotii .. nu stiam ce sa fac.  M-am uitat la un film.. Am baut ceai . Oh God ! Ora 8:00 ar trebui sa ma car.. 

Ma suna . Imi ureaza succes si ca ne vedem ! 

Ajung cu o prietena. Frigggggggggg fratele meu .. Dar nu aveam emotii , eram intr-o stare de euforie totala.. faceam glume . Il admiram pe profu’ de istorie.. M-am bagat in seama cu 2 boboace. Am glumit , am ras.. 

Si vine EL. Imi zambeste. Ne salutam .. dar aveam de carat scaune , asezat banciiii . Uff. Il vad si pe D.

„-Ce cauti ma aici ? 

-Eh si eu pe la concurs.. „

 Il vede pe M. Imi zambeste..intr-un mod gen ” Hei , uita-ti iubitul .. ! ” M-a amuzat teribil !

In sfarsit lucrurile se mai aseaza.. Aflu ca o sa fiu intr-o grupa doar de feteee ! Si toate Uman . 3 SS- Stiinte sociale si tipa de a12a Filologie . Va dati seama , intrebarile de Real.. la pamant cu noi ! M. si. A imi zic fiecare succes. 

Ma asez. Asteptare.. asteptare !

7 Seturi a cate 7 intrebari ! Am facut 3/7 , 4/7 , 5/7 si chiar 6/7 . Eram atat de fericite ! Am fost o echipa atat de frumoasa. Tipam , ne agitam .. si boboaca ” Mai incetttt , ne fura raspunsurile ! ” 

In cele din urma .. baraj ! 

Colegul meu R. .. si anul asta a ramas pe dinafara. Anul trecut luase mentiune , acum locul 5 ..

Baraj . Intre 2 echipe pentru locul 1 si 2 .. si intre echipa mea cu alta .. Cea a lui A , celalalt coleg !

Vroiam sa castigam . Era necesar ! 

” Fetelor ! Trebuie sa castigam. Sa le aratam ca putem , suntem doar fete.. trebuie ! „

In cele din urma , s-au hotarat locurile 1 si 2.. dar noi .. Am fost la egalitate . Inca un baraj !

Si R. zicea ” Te uiti la mine daca nu stii ” 

” Nuuuuuuu , poate m-a descalifica .. sper sa fie bine ” 

In cele din urmaaa.. pam pam .. LOCUL 3 FETELEEEEEEE !

Eram atat de bucuroaseeeeeeeeeeeeeeeeee ! 

Felicitari .. ne chemau profii dupa diplome..

Locul 1- 40 de lei

Locul 2- 30 lei

Locul 3-20 lei

Dar nu conteaza banii . Chiar zicea tipa de a10a.. ” Of.. as vrea sa fiu in public acum.. se uita toti la mine „

” Macar ai avut curajul sa participi ! ” 

Faza comica a fost ca nu ne-a lasat sa iesim pana nu-si lua fiecare scaunul si-l ducea. Scaunul meu a fost furat ! Am luat si eu unul.. dar n-am mers nici 20  de secunde cu el . . ca mi l-a dus M. Fara sa-i cer astaaaaaaaaa ! 

Apoi felicitari , pupici . Si am plecat cu M .

Ma felicita intr-una si ma imbratisa. Nici nu constientizam . Desi pare o chestie infima .. nu e ! Pentru prima data cand particip si hop ! 

A fost o zi buna . Si inca nu s-a terminat. Desi e frig , va fi o zi superrrrbaaa ! 

Am multa energieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ! 

Hehehehe . . Sunt bine ! 😀 

Multumesc celor care m-au incurajat si sustinuttttt ! 😀 

O zi frumoasaaaaaaaaaaa asa ca voi ! 😀