Am terminat in sfarsit cu teoria la economieeeeeeeeeee . OLEEEEE ! 

 Tre’ sa mai repet problemele dar astea pe maine seara . Ce-nseamna sa fii treaz de la 5 ! 

Ii spuneam lui Scott ” Cine se scoala de dimineata…. sta flamand mai mult , pana se trezeste toata casa ! ” 

A fost bine . Cu o cana enorma de ceai .. am reusit .

Intru la calculator si vad ca frate-miu a descarcat un joc cu masini ” Nascar ” gen NFS.. doar ca mai complicat. 

Trebuie intai sa faci o cursa singur.. sa faci un anumit timp si apoi intrii in concurs.. Cu alte 42 de masini ! 42 ? SERIOS ? 

Chiar vorbeam cu ai mei .. si le-am zis demult timp ca nu vreau sa dau de carnet. Frate-miu tot insista.. EU NU NU NU !

Nu mi-e de teorie , sunt in stare s-o invat. .. dar m-as panica ! Sa fii sofer e greu ! Si nu ma refer asa prin oras.. mai ales , al meu , care e unul destul de mic.. Sa pleci in alte orase mult mai mari .. Drum lung .

Ma uit de fiecare data cand ma merg cu frate-miu.. cat de concentrat e .. si cate manevre trebuie sa faca. PREA COMPLICAAAAAAAAAAAAAAAT !  Mai ales la curbe . Imi era inima cat un purice. Daca pierde controlul si suntem mortiiiiii ? DACA DACA DAACAAAAAA..

Nu o sa dau de carnet niciodata. E clar ! Stiu ca o masina e indispensabila vietii .. dar na , mersul face piciorul frumos ! 

Oricum am rau de masina . Sau poate e ca la frate-miu , cand conduce el… nu ii este rau .. dar la altul da . Nu conteaza. Nu o sa fiu soferita niciodata ! 

Nu incercati sa ma convingeti . Nu o sa reusiti >.< ! 

O zi frumoasaaaaa !