Mereu mi-am dorit sa pot scrie poezii ..

 Dar.. pur si simplu nu le am . Am incercat diverse teme.. mama , natura , iubire . 

 Nu-mi ieseau . Nici macar genu’ lui Bacovia nu-mi ies. Tot ce pot e sa scriu cateva cuvinte.. insiruite . Sa-mi insir sentimentele de fapt .. 

Compunerile mele nu-s cu final fericit. Nu-s foarte reusite..dar sunt din inima . 

Frate-miu inca de pe la 19 ani compune . Am un caiet intreg cu poezii de-ale lui . Scrie atat de frumos si pe moment . Il invidiez mereu..

Acum 20 de minute , stergeam praful .. si a zis ca se pune sa compuna o noua creatie. Am pus muzica anumea , numa’ de dragoste.. suferinta.  

Sper sa va placa. Mie imi place super mult , mai ales ca eu nu as putea scrie asa ceva..

       ”   Suspin de dor…

De dor inima se rupe

Ochii vad ceva aievea

Sufletul ar vrea s-asculte

Soaptele dulci ca mierea.

Imaginatia iti joaca feste

Nelinistea pune stapanire

Ai vrea sa treci peste

Iar in suflet e… mahnire.

Pasesti pe drumul melancoliei

Si te intrebi ” De ce?”

Imbratisezi varianta vitejiei

Dar durerea te intrece.

Iti spui ca totul va fi bine

Ca totul e doar un joc

Al vietii despre si cu tine

Dar timpul nu sta pe loc.

Nici visele nu mai ajuta

Nici lacrimile care curg..

Incertitudinile ma saruta

Caci sunt singur… in amurg ”