M-am simtit ciudat.De duminica nu m-am atins de blog. Am atatea idei .. mi-a luat ceva sa citesc pe toti ! Dar a meritat , zic eu . 

As face atatea posturi.. dar iar mi se amesteca ideile si .. fac o varza mare !

Chiar ii spuneam azi lui M. 

” Nu am scris de 2 zile pe bloggggggg ! 2 zile . Degetele mele sufera ! trebuie sa tastez,  sa-mi insir gandurileee.. „

Probabil , cativa , au zis sau vor zice ca nu am timp de blog din cauza lui M. Stiti lumea se grabeste sa zica ca atunci cand esti indragostit/a iti schimbi programul si te dedici persoanei respective. 

Nici pe departe. Recunosc , ca-n astea doua zile m-am vazut cu el mai mult decat cu blogul , dar el ma va ierta , caci e parte din mine ..

Cu M. totul e bine .. ma schimba , asta e clar. Ma inmoaie . Nu , nu vreau asta. Nu vreau sensibilizari si alte rahaturi . De exemplu , citesc postarile voastre si las comentarii pozitive. CE ? Eu nu faceam asta. Nuu .. adica poate din An in Paste.. dar sa las comentarii de gen ” Fii optimista, crezi in tine !  „ DOAMNE ! Eu nu fac asta ! 

Eu nu sunt asa. Sunt o fire rece , distanta , inchisa in ea uneori si cu fel de fel de stari . Si  foarte negativista. Nu , nu sunt vreo trista din aia pentru ca nu am nu stiu ce telefon sau ca nu sunt cu X sau Y ci pentru ca .. asa sunt eu.. asa am fost mereu. De fapt , au fost niste probleme cu timpul dar.. nu m-au daramat. Dar nu pot fi altfel . Asa e firea mea . Prefer sa vad lucrurile la rece si sa nu ma cred cea mai buna . Sa nu intrec limita . 

Adica , vineri .. ma plimbam cu M. si s-a trezit un sofer frustrat ca nu traversam mai repede .. PE ZEBRA !

Deschide portiera .. mai erau  2 tipi in masina , zambeau. Nenea incepe sa urle : 

” Stiu ca sunteti indragostiti dar miscati-va ! ” 

„Ce-ai ma nene ? Eram pe zebra .. ce sari asa ?! ” 

„Si ce? Nu stau eu dupa voi .. „

„Ok ok , poti pleca acum , am traversat.. du-te tare ” 

Si m-am calmat. Nu aveam chef sa-mi strice ziua un frustrat imputit , burtos si enervant ! Dar M. se luase deja la cearta cu el. Serios ? Dupa ce l-am calmat , mi-a luat un minut .. 

 ” Stiu ca vrei sa pari tu masculul feroce .. dar ia-o usor Hercule , daca nu m-am enervat eu , care-mi ies din pepeni imediat, inseamna ca nu merita ” 

” Dar n-ai vazut ce om tampit .. „

„Se mai intampla ! ” 

De cele mai multe ori ma iau la cearta cu ei . Dar nu si atunci .. E CIUDATTT ! Vedeti de ce nu e bine sa fiti indragostiti? V-am zis eu ! Va face mai buni . Stiu ca e bine sa fiti asa.. dar nu si eu . Nu ma vad asa. De fapt , prea mult bine a fost. Incat m-au luat gandurile negre sambata.. Si nu va ganditi la acte sinucigase. Nu, prea prostesti.Pur si simplu tot felul de scenarii care erau doar in capul meu.. Si acum ma mir . Nu , nu se poate .. ceva rau cred ca s-aproprie. Ori sunt eu prea paranoica.

Oricum , ceea ce ma bucura e ca am facut problema in teza la economie. Nu mi-a mai pasat de nimic altceva. M-am dus direct la M. si am inceput sa vorbesc. Aveam un debit verbal.. Se uita la mine ” O.o ” ! Nu-mi venea sa cred.Am uitat pe moment de stres , de dureri de ficat, de teze..

Putinul timp petrecut cu el ma face sa uit de toate..

” Te-am imbratisat, poti pleca la scoala nu vreau sa intarzii .. da-mi drumul ..

” Da-mi tu drumul .. si iti voi da si eu .

” Vei intarzia , serios , fugi ..

” Pai da-mi drumul ..

” Tu primul.. „

Si ma strangea si mai tare. Ma face sa par asa neajutorata . Micuta . Desi el e un copil nu eu . Ma simt in largul meu . Vorbesc mult , ma prostesc , il oftic .. facem caterinca..De fapt , ma transform intr-un copil . 

Sunt o tipa copilaroasa ce-i drept . Uneori evadez si ma port infantil . Dar. . de la o perioada ma port si mai mult . Parca nu-s eu . 

Si acum ma simt ciudat. Simt nevoia sa-i vorbesc. Sa-i spun orice-mi trece prin cap. Chit ca ma asculta ori nu . Sa il vad in fata mea si sa incep sa-i povestesc .. nimicuri . 

Am facut un ghiveci din postul asta. O mini-pagina de jurnal care s-a terminat cu ganduri despre EL. 

D ” Iti place mult de el , se observa.. mai mult decat de X ” 

I -Daaa.. stiu . Oricum intre ei sunt mari diferente. Nu trebuie facute.. dar , serios .. se observa ! „

Poate ar trebui sa-mi revin sau nu .. Sa ma bucur de momente..Sa ma bucur de EL .. Sa .. zambesc .