Gelozia. 

Un subiect super dupa parerea mea.

Recunosc , sunt o persoana geloasa. Da .. si posesiva. Dar in limitele normale .

Nu-s tipul de fata care sa sune din ora in ora , sa-l intrebe unde e , cu cine , de ce , cum , cand , unde.. 

Cred ca o doza mica de gelozie acolo , poate fi atat de draguta. Mai ales din partea unui baiat. 

Dar sunt si extreme ” E femeia mea , lucrul meu . Nu o las sa vorbeasca cu X cu Y .. sa se machieze sau se aranjeze. DOAR EU TREBUIE SA VAD LUCRURILE ASTEA ! „

Putina gelozie nu strica. Hehehehe . Daca esti un pic gelos , probabil ca tii si la persoana respectiva.

Stiti , cainii iubesc neconditionat. Indiferent daca-l lasi singur in casa ori uiti sa-i dai de mancare. El te iubeste.Orice ar fi .

Eram ieri cu M. si incercam sa-mi iau ramas bun de la EL. . 

Si a stat Scott pe langa noi .. dar observase ca imbratisarea numai ia sfarsit si a sarit peste noi ! Hahahaha.. Saracutul , era gelos..

Pe moment nu stiam ce sa fac . Sa rad sau sa tip la el ca era murdar de noroi si ne murdarise ?! Am ales sa rad. 

M ” Hai ma Scott .. nu fii rau .. Cu tine sta toata ziua , cu mine nu ! ” 

Oh Doamneeeeeeee ! 

Dar nu , inca odata a sarit aratandu-si supararea ca altcineva o imbratiseaza pe stapana lui . In cele din urma nu l-am mai chinuit . 

M-am atasaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat mult de Scott . Pot spune ca-l iubesc.  In fiecare dimineata sta langa mine si asteapta cu nerabdare sa-l scot afara.. 

In fiecare zi avem minute-n sir destinate iubirii . Sta la usa si ma asteapta.. si apoi sare si imi ia mana si mi-o pune pe cap ! Dumnezeule . De la o perioada , incep sa ma enervez daca se ia cineva de el . E un caine .. nimeni nu e perfect. Si ei mai gresesc ! 

Il ador.