Cand cineva imi spune de sarbatorile de iarna .. imi vine in minte ” VIN SARBATORILE VIN ! ” Si reclamele de la Coca-Colaaa !

 Sarbatori , Craciun .. Revelion : miros de portocale, cozonaci , braduti , zapada , veselie , manusi , frigutt . 

Dar hai sa trecem si de partea cealalta.

Cel mai mult ma enerveaza campaniile umanitare sau cum se cheama ele din preajma sarbatorilor. Tot felul de vedete obsedate dupa putina imagine se trezesc c-au o inima buna si se posteaza in fata unor camere si vai de mine si de mine sa adunam bani pentru copii sarmani care nu au parte de un Craciun ca toti ceilalti ..

Dar pana acum unde ceapa voastra erati ? Sa va spun eu . In vacante super scumpe cu iubitii vostrii super bogati si va durea-n cur de copii aia sarmani . Acele fiinte  o duc poate prost si-n restul anului nu doar de sarbatori .

Si toti copii aia razgaiattttti.. pe care-i vezi urland prin magazine ” Mami , vreau de aia si de aia ” . De fapt , pe putini ii mai vezi sa ceara masinute, papusi.. . A trecut vremea aia de mult nene .  Acum isi doresc ultimul model de telefon , tehnologie tata !

Si ma dispera faptul ca au adus chestii de Craciun in magazine. Ce? Mai e o luna nene ! O LUNA . Lasati-ma sa respir . Nu mai gasesti nimic util , doar chestiiii pentru Craciun .  De exemplu, am umblat duminica 2 ore dupa niste acuarele. Oh frate.. Eram sigura ca le gasesc intr-un loc si cand colo .. nea ! Globuri si ghirlande peste toooooot . Nu ne pasa frate ! Si asa oamenii sunt economi , le folosesc pe alea de acum 20 de ani .

Apoi vin disperatele care isi organizeaza sarbatorile inca din octombrie.

” VAI FATAA UNDE FACEM ANUL ASTA SARBATORILE ? Vreau neaparat un iubit fata , nu mai pot singura.. pana mea , macar un prieten imaginar acolo .. ” 

Si asta e chiar reala . Am auzit-o .

Oricum nimeni nu iubeste Craciunul pentru adevaratul motiv. Cine pana mea sarbatoreste nasterea lui Iisus? Doar batranii si aia super credinciosi ..Dar avand in vedere ca aia sunt din ce in ce mai putini..

Multi iubesc Craciunul pentru niste rahaturi de cadouri . Dadada, vai de mine , familia se reuneste.. bucuria Craciunului. Pe dracu’ . Totul e pe interes.

Nu prea am considerat Craciunul o sarbatoare super importaaaaaaaanta ! Doar atunci cand eram mica si asteptam sa vad ce mi-a lasat Mosu’ sub brad. Dar de ceva ani , sunt doar niste zile care trec .. 

N-am pretentii la nu stiu ce cadou de Craciun . Neaa. Ce-a fi . Important e sa fim noi sanatosi . Ca astea-s trecatoare. 

Revelionul. Pentru multi inseamna sa te imbeti , sa te faci muci , sa ‘fumezi’ . Sa fii smecher , coaie ! 

Si ala e programat tot cu vreo 2-3 luni inainte . Si romanticii aia care isi iau cate o camera la o pensiune de o stea jumate si vai sarbatoresc Revelionul impreuna. De fapt nu dau doi bani pe trecerea dintre ani , au gasit inca o ocazie sa si-o traga.

Nu stiu ce voi face anul asta de sarbatori . Anul trecut am stat cu Denisa , ieiiii . Acum nu stiu , nu-mi fac planuri . Ce va fi . Vedem . 

Vreau totusi sa ninga . Macar nu ar mai fi atat de frig. Vreau sa mi se topeasca fulgii pe obraji .. 

Haide iarno , haide !