Mi-e dor de tine uai ! Chiar imi este. Imi lipsesti enorm . Imi lipsesc conversatiile cu tine pana noaptea tarziu.. Mi-e dor sa facem caterinca . Mi-e dor de glumele tale bune . Mi-e dor sa mergem acasa amandoua . Mi-e atat de dor.. 

 Ce s-a intamplat cu noi , de fapt ?! Ne mai certam noi dar acum .. s-a racit de tot relatia. Buna-buna si atat?! Nu , imi vreau prietena inapoi. Tu nu esti ca ELE .. tu esti diferita si stii asta. Nu inteleg de ce stai atat cu ele.. 

Nu-s geloasa serios , doar ca te cunosc foarte bine . Te vad in fiecare zi .. si as vrea sa vin la tine sa te imbratisez si sa plang . Sa plang pentru timpul pe care l-am pierdut.. in care nu ti-am vorbit . Dar , suntem la fel . Nu suportam imbratisarile . 

Desi as vrea atat sa-ti vorbesc , nu am curaj . As crede ca te plictisesc. Nu stiu daca si tu simti la fel , daca ti-e la fel de dor.. oricum nu mai conteaza. Nu cred ca relatia isi mai poate reveni . 

Am incercat sa ma resemnez dar nu pot . De fapt nu vreau . Desi eu sunt o tipa orgolioasa si daca cineva pleaca din viata mea , nu fac nimic sa-l aduc inapoi , considerand ca asa a fost sa fie . 

Dar nu , te vreau inapoi .. si nu , nu plang . Sunt destul de matura. De fapt , nu , nu sunt . Scriu pe blog ca ce ? Ca imi este dor de tine , in loc sa-ti spun asta. 

Ma contrazic singura .. mi-e dor de tine dar totusi nu fac nimic pentru asta. Nu cred ca m-as injosi daca as veni la tine si am discuta deschis despre asta.. doar ca sunt sceptica. Daca as face-o degeaba ? Si poate asteptam de la tine un semn , doua .. dar nu . 

Cred ca pur si simplu voi accepta realitatea. Oamenii se schimba.Intra-n contact cu alti oameni si ii lasa pe altii in urma..Mai e doar un an de liceu fara asta.. si dupa relatiile oricum se raceau . Doar ca-mi pare rau c-am pierdut o prietena adevarata..

Stiu ca uneori imi citesti blogul .. si daca vezi postul asta..nu fa nimic . Nu vreau mila ta sau compasiune. Vreau doar sa stii ca am tinut , tin si voi tine la tine si nu-ti doresc decat tot binele din lume . Am vrut doar sa-mi descarc sufletul.

Ai grija de tine si de ochii tai mari si albastrii si nu uita , poarta ochelarii !