E disperare cu Vinerea Neagra clar . Peste tot numai despre asta se vorbeste.

Unde-s cateva ieftineli hop si romanul. MAI TERMINATI-O ! Am inteles ideea de la inceput . Nu trebuie sa postati din 2 in 2 minute.. vai se aproprie , vai a inceput . 

Mie una nu-mi pasa. Frate-miu ce se mai agita sa deschida niste site-uri dar s-a lasat la mana lui .. sunt BLOCATE !

E plictiseala.. doar niste felii de pizza imi anima dimineata . Putina muzica buna .

Azi nu se face scoala. Dar.. cand ma gandesc c-am de facut un desen [ IL URASC ] ..mi se duce toata buna dispozitie.

Pana si Scott e super plictisit.. sta tolanit in mijlocul sufrageriei si doarme . E o vreme perfecta de somn . 

Sau de baut ceai fierbinte,fierbinte si de citit carti romantice ! 

Cert e ca vreau sa treaca saptamana asta cat mai repede. Sa treaca tezele. Sa se duca stresul.. Si sa termin proiectu’ la sociologie. Pe creieri imi sta . Stiu ca se va apropria vacanta.. si .. nu-L voi mai vedea dar >.< m-am saturattttt ! 

In ultima saptamana am vazut atatea persoane care mi-au fost dragi . OH DOAMNE ! Cat s-au schimbat.. 

De exemplu M. Da , un alt M.  Nu e nicio legatura intre ei !   Mergea asa.. ca un bo$$ si se opreste si-si aprinde tigara.. si tragea din ea atat de tactitos.. oh vai , cat de smecher esti .

Am trecut si eu pe langa el si ma gandeam asa.. cum anii pot schimba un om atat de radical.

Oricum , fiecare cu viata lui . El a ales calea asta , sa fie sanatos. Nu mai simt nimic pentru el ci doar stiam ca e un baiat bun , cu potential dar datorita anturajului a devenit un jm3k3r.

Sunt atat de plictisita incat am ajuns sa ma mazgalesc pe maini , ca un copil de 12-13 ani . Hehehehe . Si asa M. ma face o copila , de ce sa nu ma port ca una ? Uneori e mai bine sa fii copilaros.. 

 

Imi ador brataraaaaaaa ! O am cam de o luna. Am primit-o de la o buna prietena ! Si eram „jaghahfhghahgautu ” Nu stiu sa fac. Sau nu am rabdare.. dar poate o sa invat . Sa am ce face in vacanta de iarna. Mwhahahahaha.. 

Astept ora 15:00. Mi-e dor de tine.

E soare din nou în sufletul meu
Iar cerul e mai aproape de mine
Când mă ridici în brațe 
Și timpul ne leagănă blând ♥