E DISPERAREEEE FRATILOR ! 

 Stiti ca acum oricine are un rahat de calendar si poate afla ca maine incepe luna DECEMBRIE , nu ?

Mare filosofie.. a mai trecut o luna. Da , am mai imbatranit.

Cui ii pasa de Craciun ? De fapt.. cine petrece adevaratul Craciun ? Ala cu nasterea lui Iisus si din astea? FOARTE PUTINI ! 90 %  iubesc Craciunul pentru cadourii .. blabla.. atmosfera, miros de clementine.. braduturi.

Da, lumea e asa profitoaaaare ! 

Anul asta mama nu e acasa.. voi fi cu tata, Scott si cred ca si frate-miu .

Cica Denisa s-ar putea sa vina. Ar fi frumos. Sa petrecem iar Revelionul impreuna..

Stiti , pe de o parte astept vacanta ca o gura proaspat de aer ..  dar.. am mai imbatranit cu-n an ! Oh Doamneeeee.. si nici nu-mi vine sa cred cand a trecut anul atat de repede.. 

Dar acum esti si TU. . Oh Dumnezeule . 

Daca ma pui sa ma indragostesc primavara, vara… nu-mi iese. Vara mai ales, cand toata lumea e innebunita dupa o relatie, ca deh , e vacanta de vara alea alea. Nuuu , doar toamna si iarna. Atat ! 

Acum trebuie neaparat sa ai o relatie , altfel nu existi. Pai draga, trebuie sa petreceti Craciunul,Revelionul in doi.. alea alea! Sa aiba cine sa te incalzeasca acum iar la vara ii faci tu vant..

Uite ca NOI nu vom face asa.. din ce stiu eu pana acum . Suntem anormali. Hehehe..

Ori ne va intari relatia ori .. 

Nea, va fi bineeeeeeee ..😀 !