La multi ani dragi romani .. La multi ani tara mea ! 94 de ani de la Marea Unire.. 

As vrea sa intalnesc pe cineva de atunci .. sa-mi povesteasca cu entuziasm cum a fost Unirea.. Sa-i vad lacrimile curgandu-i de fericire iar nostalgia sa-i invadeze sufletul . 

Dar asa ceva ar fi imposibil . Cati sarbatoresc ziua Romaniei pentru adevaratul motiv ? Cati dintre noi suntem patrioti adevarati?

Sincer.. eu nu . Nu pot spune in fiecare zi ” Romania te iubesc ! ” . 

Dar totusi iti urez draga mea , tot ce e mai bun , caci fara tine , noi nu am fi fost aici. Nu as fi cunoscut atatea persoane dragi . 

Iti doresc binele ca sa-mi fie mie bine . 

Ai peisaje superbe , resurse.. dar noi nu stim cum sa le gestionam . Pentru ca suntem un popor lacom si egoist.

Cum am petrecut efectiv de ziua mea ? Muncind . Nu m-am dus sa mananc mici sau sa beau bere.. Pentru ca stau intr-un oras mic si nici la manifestatie nu m-am dus .. Sa vad ce? Niste comunisti imbaxiti ? Si numa’ fosile care au orgasme  cand ii aud ?!

Nu multumesc. Probabil au depus coroane de flori . Nu-mi pasa . Niciodata nu m-am dus.

Am muncit facand curatenie.. si ascultand muzica buna cu tata. Muzica veche bai tata ! Cam asa e in fiecare sambata la noi.

M-am uitat un pic dimineata la parada din Bucuresti. 

Cum Cacarau si Ponta ranjeau pe acolo . Ehh , nea’ Antonescu cum te roade invidia ca nu esti tu presedinte.L-am vazut pe Basescu venind. Multi l-au criticat ca a sosit la orele 11:00 si nu a venit cu 10 minute macar inainte si cica a incalcat si protocolul nesalutandu-i pe Ponta si Antonescu . . desi distanta intre ei era infima.

Da,probabil.. dar lumea nu poate lasa politica nici azi. Niste mosnegi fara o viata au fost platiti si au inceput sa-l huiduie pe Basescu ! Credeti ca lui ii pasa? Sa stiti ca nu o sa poata dormi la noapte de durerea asta. Haters gonna hate !

Macar din respect pentru istoria , pentru cei care au reusit sa uneasca tara asta.. taceti in pana mea cu politica voastra si mai purificati-va sufletul !

Deci, draga mea , sper ca .. vei avea parte de o zi frumoasa. Afara e binisor , romanii forfotesc , fii fericita !

La multi ani romanilor !