VREAU PARTEA A5A , A6A …………………. A 574765665656 A !

NU-mi vine sa cred ca s-a terminattttttttt..

Cred ca o sa ma apuc sa citesc cartile. Desi stiu actiuneaaaa probabil ca sunt descrise mult mai bine trairile in carte . 

A fost superba ultima parte ! Minunata ! 

Cel putin finalul .. DUMNEZEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULE ! 

Faceam „Oh Doamne .. NUUUU , NU POT SA CRED ! DE CE A MURIIIIIIT ? „

Tata ” Nu mai fa asaaaaaa. . bagi lumea in sperieti „

CUM SA NU FACI ASA ? CAND TE TINE PE JAR 40 DE MINUTE  SI APOI FINALUL E ……………….  NEASTEPTAT ?!

Mi s-a parut putin cusut cu ata alba.. Imi venea sa le dau una dupa ce m-au tinut asa in stres.

Oricum .. acum vor veni nu stiu cati sa zica ca e naspa filmul , expresia de cal a lui Kristen.. si altele.

DAR NU-MI PASA !

Serios acum Kristen mi se pare frumoasa ! Asa cum e ea. Si mai ales in ultima partea a fost super machiata !

Are un corp supeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer . Doamne , cat de slaba si frumoasa e ! 

Ador filmullll . 

Hehehehe . Merita vazut.