Iar am cosmaruri .

Stres stres stres !

M-am saturat , clar. Inca 18 zile si gataaaaaaa. S-a terminat !

Am fost la medic , desi trebuia joi .. si nu am apendicita . iei ! Dar s-ar putea sa fiu racita la ovare. Ce frumoooos.. asta-mi lipseeeeeaaaa .

M ” -E vina mea , eu te-am tinut prea mult afara „

I- ” Oh taci .. nu e un capat de lume. Nu e vina ta. Daca sunt racita o sa ma tratez si gata.. taci ! „

Cert e ca a nins. Ma asteptam ca prima ninsoare sa fie altfel. Sa nu-ti bata vantul si-n cur si sa fie o flescaiala de sa injuri din 5 in 5 secunde..

CE-I CU VREMEA ASTA TOTUSI ?

Ma asteptam sa fie frig.. si fulgii usor sa cada.. si sa ne ude parul si sa alergam printre ei .

Dar nuuuuuuuuuu .. trebuia sa bata vantul cu 58676776767 km / h .. sa mai si ploua si .. in fine.

Mi-e sila ca va trebui sa o sun pe A.. ” Heii .. da-mi si mie caietele sa-mi scriu lectiile de azi ” . Rahat ! Nu am chef. De vineri tot lenevesc. Dar va trebui sa o fac si pe asta..

Azi e o zi speciala.

E ziua TA , micutule . Se fac 9 de ani de cand esti in viata mea.

Imi amintesc si acum .. cum acum 9 ani mama mi-a zis ” Esti matusa ! „

Habar n-aveam ce-nseamna atunci.. Apoi ai venit si ai locuit cu noi. Erai atat de micut,firav .. cu pielea atat de fina. Erai ca o piatra pretioasa.

Si apoi ai crescut si eram fascinata de tine . Iti examinam intreg corpul.. si ochii aia mari si albastrii care te faceau sa uiti de toate. 

Apoi m-ai poreclit .. pentru ca nu puteai sa-mi spui pe nume ” Pupii a mea ” . Si cum erai micut si grasunel si mergeai cracanat din cauza pampersului.. erai atat de scumpel.

E primul an in care nu suntem impreuna..

Sarbatorile vor fi seci si pustii fara tine..

Haide vino sa-l asteptam pe Mosu.. haide sa facem bradu’ .. hai sa ne batem pe dulciuri.

Dar nu voi mai plange din cauza asta.

Voi fi puternica.

Pentru ca suntem mari , asa-i ?

Am copilarit impreuna. Am crescut impreuna. Te voi iubi mereu neastamparatule !

Mi-e dor de tine.

Mi-e dor sa ne certam de la calculator..

Ar fi multe de spus si probabil nu as termina vreo 2-3 zile .. 

Te iubesc si astept iar sa fim din nou impreuna.

La multi ani piciule ! Te ador !

Sper ca toate dorintele sa ti se implineasca Mario !

marioooo

41080017

 

 

Si melodia ta  preferata.. pentru ca te-am facut rocker ! Hehehehe !