Am mai scris despre relatii aici .

Acum zic de alea de pe facebook. 

Inainte , eram gen ” Oh doamne , am o relatie , poc poc sa pun pe facebook ” 

Si mai ales cu cine .

De fapt , nu te ajuta cu nimic.

Doar afla si niste persoane carora de fapt nu le pasa.. 

Si primesti 75775 de likeuri .. unele sincere , de la persoane  care stiu despre ce e vorba si se bucura pentru voi si de la altele carora chiar nu le pasa , nu dau nici macar o ceapa stricata pe voi .. dar pentru impresia apasa un like . 

Ba chiar iti mai dau si un comentariu ” Oh vai , dragutilor , sa  va tiiiiiiiiinaaa❤ :*:* „ DISPARI !

Si .. daca esti si un tip/a gelos/a.. e mai grav daca-ti pui intr-o relatie cu cineva…s-ar putea ca ” prietenii ” tai de pe facebook sa ii dea add respectivei/ respectivului  si na , e nasol😀 ca se vor baga in seama mereu. 

Nu cred ca relatia ta va fi mai buna sau nu daca o ” oficializezi ” pe facebook . Ci doar in atentia altora.

E mai bine cand tipul / tipa e anonima si nu stie tot satul. Apoi isi da toata lumea cu parerea. Desi la inceput toti vor fi draguti e nasol dupa sa auzi fel de fel de barfe despre voi .

Unii vor crede ca nu pui ” cu cine ” pentru ca ti-e rusine cu ea / el , il consideri urat/a , e mai mic/a sau din astea. Nea, pur si simplu .

Ca sa nu fiu ipocrita . … si eu mi-am pus intr-o relatie pe facebook .. dar doar atat. Eram cu Denisa , de fapt , intr-o relatie.. si ii zic :

” Hai sa ne jucam cu setarile. Pun intr-o relatie. Sunt curioasa de reactii ” 

” Pune pune puneeeeeeeee😀 ” 

Au fost pozitive .. bine au fost si vreo 2-3 false .. de la persoane la care nu ma asteptam nici nu aveam pretentia. 

M ” Ti-ai pus intr-o relatie.. va trebui sa-mi pun si eu ” 

I ” Nu e neaparat. Faci cum vrei . Eu doar m-am jucat. „

M ” Oricum toata lumea stie.  „

I ” Nu-mi amintesc sa ne fi vazut toata lumea🙂 „

M ” Nu , dar au vazut semnele .Nu stie cu cine.” 

I ” Oh god ……….. si ce mai faci ?🙂 „

M ” Copillluuule😀 „

Unii isi pun intr-o relatie ca sa aiba o eticheta gen ” SUNT LUAT/A DISPARETI ” . 

Sau sa arate ca de fapt au o viata.. 

Cred ca jumatate dintre relatiile astea de fapt nici nu exista😀 !

Sau aia care pun complicat. Adica? Inca nu v-ati hotarat? Prieteni cu beneficii ? Va vedeti cand aveti chef ? Fara obligatii ? Si cu Vasile si cu Gigel ?

Daca vrei poti sa vorbesti si cu altii pe facebook si nu numai chiar daca esti intr-o relatie. Atat cat nu intreci masura.Sunt unii care considera ca daca esti intr-o relatie pe facebook , orice mesaj de la oricine altcineva de sex opus sunt interzise !

Prostii .

Oricum postul l-am facut pentru ca am primit ceva de la un bun prieten , C. , care m-a amuzat teribil :D 

” Single este probabil cel mai onest și totodată cel mai trist relationship status pe care îl poate avea un om. Sigur, mulți oameni sînt necuplați, dar majoritatea preferă să nu facă chestia asta publică pe facebook. Cînd îți pui relationship status de single, e ca și cum te-ai recunoaște înfrînt:
„Da, dom’le, sînt singur, n-am mai făcut sex din mezozoic. Recunosc asta, fetelor, poate-poate i se face milă vreuneia dintre voi.” Și să nu credeți că reciproca nu e valabilă la femei. Ba e chiar mai rău. O femeie single disperată e un lucru înfiorător. Doamne ferește să te împrietenești cu una pe facebook și să-i dai măcar un like la o poză! Dacă ești un băiat măcar de doamne-ajută, în următoarele 30 de secunde o să se bage la discuții cu tine. În următorul minut vă faceți planuri de ieșit la cafea. În următoarele cinci minute vrea deja s-o iei de nevastă. ” 

Lucru foarte adevarat. Mai ales iarna . Toata lumea vrea prieten. Oh God.  Cadouri , plimbari prin zapada.. Revelionul. Am mai vorbit despre asta.

De 14 februarie.. oh vai , iar din nou , cadouri , trandafiri , ciocolata. N-ai treaba . 

Dragobete.. un alt eveniment costisitor.

Pastele.

Ziua ta.

Vara.

Sfarsitul lumii.

ETC..🙂

Relatii . Toata lumea vrea relatii !