E plin facebook de MOS NICULAE . 

Inca nu ati trecut peste?

Stiu ca e ok sa fii inca un copil .. si eu sunt , recunosc. Dar nu-mi pasa si nu vreau sa vad poze cu ghetute , cadouri , ciocalatele , acadele.. blabla. 

Poate unul azi nu a avut ce manca si vede 6775 de dulciuri intr-o poza. Cum vine asta ?

Si ce satisfactie ai ? Te lauzi ? Deet. Ai primit niste dulciuri. Mare filosofie. Si primesti niste likeuri si comentarii de genu

” YAMIIIIIIIIII , BUN BUN BUN :X:X” . 

Penibil.

Tata : ” Vrei sa vina Mosu’ si la tine ?

Eu: Da sigur. Daca vreau ceva pot sa-mi tarasc corpul pana jos si am terminat. „

Adica da , e dragut .. vai te trezesti si gasesti dulciuri / bani / nuiele in papuci. Dar nu ma mai pot bucura ca la 7,8,9,10 ani..

Chiar vazusem pe un blog..

Toate fetele astea care fac fel de fel de ” chestii ” dar care vor sa para inocente prin faptul ca vorbesc cam asa” Dal eu vleau sa vina mos claciun si la mineeeeeeee ” sau au maimutoaie din plus .

Mie una imi plac. Mult. Dar n-am mai primit unul din clasa9a. Oricum i-am agatat pe toti pe pereti. 

Cum sa-ti pui totusi la status ” Il astept pe Mos Nicolae !!!! ” ???

Penibiiiiiiiiiil.

Oricum nimeni nu se bucura pentru adevarata insemnatate a sarbatoarei . Ci doar pentru dulciuri.

E doar un mos care vrea sa facem diabeeeeeeeeeeeeeet ! 

Daca printre voi se gasesc sarbatoriti .. Nicoleta, Niculae.. si alte derivate.. va urez un sincer La multi ani si toate cele bune.

O zi bunaa !