Cum e sa apara cineva din trecutul tau .. deodata? 

Sa nu te astepti la asta. Sa vina ca un ” boooooooom ” . 

Pierdeam timpul aseara si .. faceam si pe Dr. Love cu 2 amici si sper sa se impaceeeee😀 !

Si primesc mesaj pe facebook .. 

M [ nu e cel despre care v-am tot vorbit ] : Intra un pic pe mess.. 

I- Am alt id.. dar ce e ?

M- Vreau sa-ti arat ceva.. 

I- Si nu poti aici … ?

M-Nu :D 

I- Ok…. 

Imi treceam mii de ganduri prin cap . Ce poza ? Poftim ? Stiam foarte bine ca nu are poze cu mine si .. totusi .. 

Tipul e unul din liceu de la mine , cu care am fost intr-a9a .  A fost o relatie destul de scurta , 3 luni .. dar frumoasa . Chiar a fost. Desi inceputul a fost intamplator .. nu am fi sperat niciunul dintre noi ca va fi ceva. Si totusi .. a fost.

I- Arata-mi .. 

M- Uiteeee . ;;) 

Cand colo.. era o felicitare pe care i-am daruit-o .. sau 2 felicitari , una de 14 februarie si inca una .. in care ii spuneam sentimentele pentru el.. Am ramas putin socata.. uimita , fara cuvinte , pe moment..

I – Dumnezeuleeeeeeeee .. inca le mai ai ? Am si uitat de ele..

M- Da , le-am gasit in dulap .. 

I- Pff , hai ma .. credeam ca le-ai aruncat imediat a2a zi ..

M- Eii . . e frumos sa gasesti lucruri vechi , frumoase.. 

I- Da.. recunosc , mi-a smuls 2-3-4-5 zambete..

M- Si mie . . 

I- Si daca le vede prietena ?

M- Nu am .. 

I- Imi pare rau .. 

M-Oricum nu cred nici acum ca le-as putea arunca .. 

I- Nu stiu ce sa zic .. 

Apoi am inceput sa povestim de parca am fi prieteni buni . 

De fapt nu e asa . 

De doi ani de zile de la despartire am vorbit doar de 2-3 ori . De ziua lui , a mea , si de Pasti . In rest nu . Il vad zilnic . Nu ne salutam .  Il vad in fiecare dimineata , pe scari fumand .. trecem si nici nu ne privim . 

Si acum .. am vorbit ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. 

Mi-a povestit de ultima relatie , de cum s-a schimbat.. 

I- Uau , esti un alt om .. ma surprinzi . 

M- Da , sunt mai matur , am alte conceptii despre viata..😀

I- Se observa..

Apoi am inceput sa depanam amintiri din ” relatie ” . 

Stia multe detalii de care nu mi-as fi amintit niciodata.. 

Ne-am amuzat teribil .. dar fara a amesteca trecutul cu prezentul .

Nu pot spune ca vai , mi-a venit dorul de el , de noi .. 

A fost ceva ciudat la inceput dar..  a fost frumos . . 

A fost ca o evadare.. 

Ma bucur ca e bine . Ca s-a schimbat . Ca e matur , responsabil .. si totusi cine ar fi crezut ? 

Probabil o sa ne salutam de acum . Sau poate nu . Cert e ca a fost o seara mai frumoasa.

Si nu , nu mai tin la el . 

A trecut muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuult prea mult timp . 

Acum e doar un singur M. Si nu e el . 

Sper doar sa-si revina dupa despartireeeea  de fosta lui ..  chiar e pacat .. > . <  . . 

Si inca odata m-am convins ca nu poti stii niciodata ce-ti rezerva timpul…