As vrea macar o data sa vii la mine si sa ma intrebi  cum ma simt , ce am mai facut , cum imi mai merge.. 

As vrea ca intr-o zi sa nu-mi povestesti ca de obicei doar de problemele tale si sa-ti pese si de mine cu adevarat..

As vrea sa fim iar ca inainte ..

As vrea sa fim iar de nedespartit ..

Nu e ca nu-mi pasa de tine , de problemele tale..

Stii doar ca-mi place sa ajut lumea , sa o ascult ..

Dar m-am saturat.  

Mi-a ajuns sa-mi zici doar de tine si de ce faci tu ! 

Eu nu exist doar cand tu ai probleme .. stii , obisnuiam sa-ti fiu prietena cea mai buna cu care imparti orice , bune si rele nu doar un umar pe care sa plangi .

As vrea sa fie reciprocitate.

As vrea ca sa stii cum sa ma simt eu acum  : neputincioasa , slaba , folosita..

Nu-mi mai pasa ca ne stim de 13 ani . Mi-a ajuns ! 

As vrea sa nu fie nevoie sa-ti zic eu .. ce am facut ..

As vrea sa nu vorbesc ca un televizor stricat..

As vrea sa-ti pese ..

As vrea sa-mi pot recupera prietena inapoi..

As vrea sa nu am obrajii uzi ..

Am zis ca nu o sa-mi mai pese atat de tine .. pentru ca te-ai schimbat prea mult. Am incercat sa te accept asa cum esti .. 

Stiu , nici eu nu-s perfecta.. dar tu esti mult prea rece.

Nu-mi mai pasa de vechiul tau argument ” Asa sunt eu ! ” .. 

Nu , asta e total dezinteres.

Am zis ca n-o sa mai tin atat de mult la tine .. dar sunt exact ca tata , ambalaj tare dar sufletul..

As vrea sa fiu mult mai puternica ..  sa-mi spun ” Nu-mi pasa ” si sa te evit .

Niciodata nu m-am simtit asa .. 

Am trecut prin diverse situatii .. dar poate pur si simplu m-am lovit prea tare de adevar .

Stiam ca esti dezinteresata dar am crezut ca e doar o pasa proasta..

Dar se pare ca nu e asa..  pur si simplu trebuie sa accept adevarul.

Si stii sau ar trebui sa stii ca eu nu plang cand ne certam . Nu , sunt puternica. Dar s-au adunat multe .. si m-am descarcat. 

Dar .. promit si o sa incerc sa ma tin de promisiune sa nu mai tin la tine atat de mult , sa-mi pese atat de mult .. 

Oricum , nu am curajul sa-ti spun ” Termina, nu-mi pasa de E. De tine , de el , de problemele tale , m-am saturat si eu le am pe ale mele ! ” Nu , sunt neputincioasa. Am stat si am indurat..

Dar , voi lasa lucrurile sa curga de la sine .

Voi incerca sa fiu rece.. 

Voi incerca sa te trec pe un plan secund asa cum faci si tu cu mine .. 

Caci la cum ma cunosc eu .. nu , nu sunt asa. Nu sunt asa buna , sa ma las folosita .. dar poate te-am iubit prea mult. 

De fapt , inca te iubesc. Nu-ti poate trece asa deodata.. 

As vrea sa ma iubesti si tu . Poate nu asa cum te iubesc eu . Stiu nu inseamna ca daca nu ma iubesti cum o fac eu , nu simti asta.. dar uneori chiar am nevoie de tine dar se pare ca nu esti acolo . 

As vrea sa simti din vorbele mele ce am .. 

As vrea sa nu te compar cu Denisa.

Dar ea-mi stie orice stare imediat , dupa cateva cuvinte..

Si pe ea o stiu doar de 6 ani jumatate.. dar .. nu , se pare ca de fapt nu ma cunosti deloc . Sau nu cat e necesar…

Se pare ca traiam doar o iluzie.

Prea multe sacrificii .. pentru nimic . 

Oricum , nu vei citi ce scriu aici . La cat de prietena imi esti , nu-mi citesti blogul . Nu , e prea mult pentru tine deja. Faptul ca exist e prea mult de fapt .

M-am descarcat pe o pagina de internet . De ce ti-as spune tie ? Nu , nu mai vreau sa te schimbi . Nu merit asta.E prea mult pentru mine . Asta esti tu si voi incerca sa accept situatia. 

Acum esti ok , esti fericita . Nu are rost sa te incarc cu o mica problema. Chiar nu vreau sa ne certam . Nu ar avea rost , corect ? Sunt destul de matura sa accept realitatea. 

As vrea sa trec cat mai repede peste asta..