Cred c-am facut cele mai multe in perioada asta.. dar totusi de ce nu ?😀

1. Povestea ultimului meu sarut. –  Azi la 14:05 !😀 Unul care sa ma tina pana maine urmat de un ” Ai grija de tine ”😀 !
2. Una din obsesiile mele. – Muzica
3. Cum era viata mea acum un an. – Total diferita. Eram mai vesela.Eram mai micuta.Era zapada..
4. Ce voiam sa fiu cand eram mic/mica. – Doctor,dansatoare,cantareata.. copilarii .
5. Una din fricile mele.-moartea celor dragi.
6. Cu cate persoane am impartit patul si perna. – cu prietenii mei imaginari [hehehe :oops:] .
7. Locul cel mai ciudat in care am facut sex. – pe Pluto . E frig . Ai un motiv sa te incalzesti .
8. Ce conteaza pentru mine cel mai mult. – familia si cativa prieteni.
9. Cum a fost primul sarut. – oribil !!
10. Cum imi voi numi viitorii copii.- Nu prea vreau copii >.< .. tineam secret dar na , daca va fi fata desi nu vreau , o voi numi  ” Evolet😀 ” Iar daca va fi baiat .. Flavius si inca un nume . Mai este timp .
11. 10 lucruri de pe lista mea de cumparaturi. – vreo sacosa de dulciuri . nu stiu , imi vine pe moment.
12. Unul din obiceiurile mele proaste. – orgoliul
13. Unde as vrea sa fiu acum.- la o plimbare prin zapada !
14. Cu cine as vrea sa fiu acum.- Cu M. , Cu Denisa , cu mama , cu Mario .. cu prea multe persoanee care-mi lipsesc. Shit.
15. Cea mai sexy persoana la care ma gandesc acum.- EU ! Sunt cea mai sexy persoana din lume. Nu vroiam dar cineva tre’ s-o faca si pe asta.
16. Unde sunt peste 5 ani.- La facultate .. sau pe planeta mea cu sclavii care-mi aduc munti de chipsuri. Hehehehe🙂

Multumesc Adrianei pentru leapsa..si care doriti , completati-o sunt curioasa😀 !