De ieri noapte ninge , ninge intr-una .

Un covor alb orbitor s-a asternut .. 

Dar totusi nu ma bucur cum ar trebui . 

Fulgii m-au invadat invitandu-ma la joc .. dar am refuzat.

Priveam pe fereastra aburita adolescenti jucandu-se in zapada. Fericirea lor nu m-a molipsit. Treceam pe langa oameni .. vazand doar niste corpuri miscatoare care imi oboseau privirea..

Dar in cele din urma ceva mi-a atras atentia .. Erai TU. Venind . In sfarsit ti-ai luat caciula si fular..  si incercai sa negociezi sa nu iei bataie cu zapada.

Am zambit .  As fi coborat sa te strang in brate , sa-ti privesc ochii si genele pline de fulgi reci .. sa te arunc in zapada . Sa ma imbratisezi ..

Dar nu am facut-o .  Apoi ai disparut dupa colt .. la fel si zambetul meu .

Orgoliu? Probabil . 

Daca e sa ne jucam , haide . Cine-i mai orgolios .. va castiga . 

Revenind..

Oricum .. abia astept sfarsitul de saptamanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa . Sa-l iau pe Scott si sa-l chinui putin vazandu-l dardaind. Hehehehehe😳 .

In sfarsit e iarna in adevaratul sens al cuvantuluuiiiiiiiii ! Si nu am primit decat un bulgare. Hehehehe! 

Si inca ninge . 

Pacat de vantul asta care-ti bate fix in fata si strica tot.

In rest , bun venit iarnaaaaaaaaaaaaaaa ! :D