Chiar ma gandeam demult sa fac un post cu asta.

Cum sa incep ? Nu stiu daca multi stiu cine-i tipa.O sa pun mai jos niste linkuri cu piese de ale ei .

Tipa e frumoasa.Imi plac buzele si ochii.Si muzica e ciudata , fix cum imi place mie. 

Dar.. ori eu nu mai sunt atat de ciudata ori mai sunt si altii la fel de ciudati ca mine .

Nu mi se pare normal ca oricine s-o asculte. Adica trebuie sa  o si  intelegi . 

Peste tot pe facebook.. vezi poze cu ea. Poze la coperta, la profil .. 

Daca nu e ea , e Antonia. Dar asta-i alta mancare de peste. 

Toate copilele asculta Lana Del Rey .. 

Si presupun ca lumea o asculta doar pentru ca arata bine nu ca vai de mine e ea o voce superba. Ca si cu Antonia. 

De exemplu eu , ascult Slipknot .. si pentru cunoscatori ei nu-s Feti Frumosi. Chiar deloc . Mai ales cu mastile alea. Asta inseamna de fapt sa asculti muzica pentru ceea ce este ea nu din cauza interpretului.Ok , recunosc , ascult Framing Hanley unde Nixon e o super bunaciune sexoasa ..😳  dar asta nu are de a face pentru ca au si piese superbe😀 !

Dar cred ca de fapt e o moda sa asculti Lana. Nu asculti , nu existi .  Nu ai poze cu ea , degeaba mai ai contul de Facebook .

Si asculti o piesa la inceput .. pentru ca si vecinul de la 3 asculta si colega ta de clasa pe care o urasti .. si nu vrei sa fii mai prejos apoi postezi orice melodie . Patetic.

Nu-i ascult toate melodiile pentru ca mi-e prea lene sa le ascult pe toate-s care-s pe youtube . Mai jos o sa postez preferatele mele😀 !