Vin sarbatorile si toata lumea e-n alerta dupa cadouri [ cadoaie ] !

Mie nu-mi place sa fac sau sa primesc cadouri. Serios acum .

Pot sa cunosc persoanele si de 457 de ani tot nu sunt hotarata ce sa le iau ! Oscilez mereu . Ma gandesc sa nu fie prea pueril ori prea ieftin ori sa nu-i placa. Sa-i fie si placut si util !

Nici sa primesc nu-mi place. Stiu ca au cheltuit bani si alea alea dar nu stiu ma simt stanjenita , prost. Si parca un ” Multumesc ” nu e de ajuns . 

Cand e vorba de ziua mea .. e ceva , da ma , e ziua mea , merit si eu acolo ceva,  o atentie , o maslina . Si nu prea te simti prost nu stiu ce.

Dar cand e cu alte ocazii .. Ziua Indragostitilor , Dragobetele , 8 Martie , Craciun sau aniversari de o luna ,2,3 , 10 .. te simti aiurea !!!!!!!!!! 

Nu-mi place sa primesc cadouri de ocaziile mentionate ! MA SIMT PROSTTTTTT ! 

Mai ales ca eu niciodata nu stiu ce cadouri sa fac baietilor . Daca le cumpar haine ma indragostesc de ele si nu-mi vine sa le daruiesc ! Mai ales cand e vorba de tricouri . Serios vorbind tricourile de baieti sunt mult mai tariiii ! Mie-mi plac alea largi si primul meu tricou larg a fost de la baieti cumparat ! Eram in culmea fericirii ! 

Si revenind , nu stiu ce sa le iau . Parfumuri ia toata lumea , ceasuri .. mi se pare nu stiu prea , serios pentru mine , haine nici atat , multi ar putea interpreta gen ” Imi iei de imbracat ? ” 

Ma suna .. eram fericita auzindu-l . 

” -Vreau sa-ti dau  ceva . 

– Ceva ce?

-O chestie . 

– Ce chestie ? 

-Un cadou ?

-Ocazia?

-Ca am facut o luna!

-Da,vineri . 

-Si ce? „

Cert e c-am primit un ceaaaaaaaaaaaaaaaaaas si am curele de schimb ! Portocalii , rosii si galbene :D 

E asa dragut😳 !

Oricum cadoul lui sunt eu , mwhahahaha, nu-i mai trebuie altceva.😀

Glumesc.. inca ma gandesc .