Stiu ca am fost o marlanca , recunosc . 

Dar asa-s eu uneori ..

Imi pare rau .

Nu vreau sa ma victimizez..

Au fost nominalizarile pentru Blogului Anului sau ceva de genul .

Multumesc : Diana si Dan , Cristi M. , Cristina, LaFee,Alin, Comentator pentru nominalizarile facute :D 

Nu stiu daca le merit . Nu consider ca blogul meu merita toate cele 6 nominalizari ..😀 Dar va multumesc din suflet.. pentru mine conteaza enorm .. 

Si-mi pare rau ca nu v-am nominalizat la randu-mi .. si nu vreau sa pun ca si scuza timpul. Doar ca stiu ca aveti 57646357 de persoane care va apreciaza si ca blogul fiecaruia dintre voi e minunat si fara micuta mea steluta. 

Sper ca nu-mi veti purta pica😳 si promit ca data viitoare o sa va nominalizez ! Dar am fost boboaca ca sa spun asa si nu stiam cu ce se mananca . Chiar il intrebasem pe Dan sau Diana , nu stiu exact , scuze😳 , ce trebuie sa fac si daca e obligatoriu sa nominalizez.

Dar…  eu acord tuturor o steluta caci fiecare a muncit si incearca sa faca din blog un loc dragut unde sa se simta  minunat si prin care incearca sa impartaseasca idei , pareri .

Multumesc inca o data tuturor !😀