Se intampla ceva pe blog. Si nu-mi place deloc ! 

Nu nu nu nu !

In primul rand , vad schimbari .

DSC04170

Acum iti arata si cate vizualizari ai .. 

Poti sa ai si 7656566 de vizualizari dar degeaba daca sunt doar de la o singura persoana . :D 

Da , se observa cum nu am trecut niciodata de 196 . Dar nu ma deranjeaza.

Si am 10,194 in total . 

Si va multuuuuuuumesc :D 

E destul de mult . Nu ma asteptam . In 7 luni .. uau ! Multumesc😀 !

Chestia asta noua e dragutica , asa . 

Dar.. ce-am observat si nu-mi place deloc .

Eu am dat ” Follow ” multor bloguri. Daca-mi place modul in care oamenii scriu , dau follow . 

Recunosc , nu prea dau follow celor cu poezii . Ii am pe Dragos, Naty si Denisa.  Da , poeziile lor imi plac.

Si uneori Gara pentru doi .

In rest , nu stiu , nu-mi plac.

Pe mine , una ma atrage stilul lui Bacovia sau Minulescu😀 !

Revenind .. 

Cand intru pe blog , verific notificarile , logic , apoi ma uit ce a mai scris lumea asta .

Si daca-mi place vreun articol dau like si .. NU AM PRETENTIA SA PRIMESC INAPOI !

Adica am observat.. citesc un post si dau like .. 

Si apoi deodata primesc like la nu stiu cate posturi ..

Aici nu e facebook . Nu dau like ca sa primesc inapoi.

Ce naiba e cu voi ?

Nu o sa dau numele blogurilor , persoanelor … in orice caz sunt niste fete .

Fetelor , trezirea ! Nu va dau like ca sa-mi dati inapoi ! INTELEGETI ! 

Nu vreau sa inteleg chestia asta . Ce se intampla cu voi . Sper sa va treacaa..

Pentru ca sincer e foarte enervant sa ti se umple casuta de notificari deodata.

Adica , imi dati follow nu-mi cititi blogul si deodata like,like,like !

Cu ce credeti ca ma incalzeste ? CU NIMIC !

Prin asta vad de fapt cum sunteti . Si-mi pare rau . Pacat de blogurile voastre .

Unii ar putea sa spuna cam asa „ Dupa ce ca primeste likeuri nu-i multumita ! ” 

Normal . Pentru ca sunt 100 % sigura ca avalansa aia de likeuri e data asa fara sa fie citit continutul . Nu am nevoie de asa ceva !

Daca e cititi-mi blogul , textele .. si daca va place, dati like sau nu  dar nu ,  va dau eu un like si apoi dati si voi la misto . 

Multumesc de intelegere . 

Sau poate e doar paranoia.

Nu vreau sa inteleg de ce faceti asta.

Poate atat puteti ?!