Buna dimineata dragi internauti .

Cum sunteti ?

Da .. nu mai are rost sa zic ca faza cu sfarsitul lumii a fost o mare teapa. Oricum , doar nu ati crezut pe bune , nu ?

La mine in Moldova , adica VASLUI, stiti voi , orasul ala mic de langa Iasi .. dada , nevermind , nu a ajuns sfarsitul lumii pentru ca drumurile sunt inzapezite.. in Moldova nu sunt drumuri. Daca Romania e cu 50 de ani in urma fata de celalalte tari , Moldova e cu 500 ! Unde esti tu Stefane sa le rezolvi pe toate? 

Ma simt atat de obositttta.. de parca ar fi venit sfarsitul .

Ma simt de fapt sfarsita , sleita de puteri ! 

Si mi-e somn . Dar mi-e prea lene sa ma cuuuuuuuuuuuuuuuulc . Si inca ma doare buza.  MA USTURAAAAAAAAAAAAAAAAAA ! 

Si nu stiu ce o sa fac astazi . Asa ca de sfarsit . Ok , incetez cu asta. Probabil o sa merg sa duc cartea aia la biblioteca.. si apoi nu stiu , mi-e atat de lene si sa scriu .. dar totusi o fac , de fapt , spiritul meu o face !

Mi se inchid ochii -.-  . . 

Mi-e dor de M. 

Ascult muzica trista. Adica nu e trista. E de dragoste .. si nu numai si m-a apucat cantatul . La cat de tare-s boxele nu ma aud . Hehehe . Mai bine pentru Scott.

Sunt o trissssssssssssta.. Denisa e suparata pe mineeeee . Nu e corect ! >.<

Si m-am saturat de reclame si chestii de Craciun . Mi-a ajuns pana in gat ! 

Nimeni nu mai sarbatoreste Craciunul nene , toata lumea e pe interes.  

Eu nu cred in Mos Craciun si nici in cadouri . Nu-mi plac . De ce lumea asteapta 11 luni sa primeasca un cadou ? E aceeasi chestie daca ti-l da in restul anului . Serios . Vaii .. trebuie sa astepti 57657 de luni sa primesti nu stiu ce telefon sau laptop sau rahaturi de genu .

Nu vreau nimic de Craciun . Bine , inafara de sanatate. Si ma super enerveaza plozii astia care-si doresc nu stiu ce telefoane , nu stiu ce tehnologie.. si se milogesc intr-un hal fara de hal ! 

Dar cand provii dintr-o familie de bossi , iti permiti sa-i mai ceri lu tactu inca vreo 3 laptopuri , 5 tablete.. desi mai ai o droaie . 

Oamenii de bani gata nu stiu sa aprecieze nimic din ceea ce au . Mereu si mereu vor mai mult . Pentru ca-si permit.

Nu-s fustrataa .. doar ca ma dispera cand aud ” I-am zis tatei ca vreau si eu Iphone 5  .. adica na , sper sa mi-l ia doar nu e bulangiu ! „

Serios ? Maine-poimaine o sa auzi „Mos Craciun mi-a adus un apartament , cand ma plictisesc ma pot duce cu prietenii mei super smecheri sa ma distrez acolo ! „ la 15-16 ani . MORI BA !

Unii parinti sunt total inconstienti . Ii rasfata pana la ultimul fir de parrrrrr ! 

Oricum am deviat total .

Tot mi-e somn desi mi-am dat muzica la maxiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim sa-mi bubuie casa .. si sa nu-l las pe Scott sa doarma. De fapt   s-a obisnuit , nu conteaza.. 

Sper sa aveti o zi frumoasa si nu la fel de somnoroasa ca a mea .