Raceala asta ma face atat de sensibila .

  Inca mi-e rau .. 

Credeam ca ma lasa.. dar frisoanele au reaparut..

 Si mi-e teama . Incerc sa nu plang . De ce eu ? De ce trebuie sa fiu racita?

De ce imi lipsesc atat de multe persoane ? De ce ma cuprinde tristetea ? Pur si simplu nu e corect..

Mi-e dor de tine Denisa. Mi-e dor sa te vad . Sa ma chinui sarutandu-mi obrajii  , sa te rogi sa ne uitam la filme coreene.. Am nevoie de tine in viata mea..

Mi-e atat de dor de mama . Acum ca se aproprie sarbatorile .. parca o si vad trezindu-se de dimineata , cum se imbraca si se machia.. ” omora ” cateva carti la calculator si incerca sa ne binedispuna cu mancare delicioasa si zambete.. 

Mi-e dor de Mario . Vreau sa ne certam iar de la calculator , sa-l trag de ciuf .. sa ascultam muzica impreuna ..

Mi-e atat de dor de M. .. De ce esti acum asa departe ?  Mi-e teama. Urasc sa-mi fie rau.  Nu vreau mare lucru . 

Mi-e dor si de Ciobi .  De ochii lui mari si zambitori . Si sa-mi zica ” Esti ok pretene?” Nu , nu sunt !

Doar imbratisari calde… de la persoane dragi .

Dor dor.. eu nu pot lupta cu el la nesfarsit  . 

Sunt neputincioasa . 

Dar trebuie sa fiu puternica si sa incerc sa-mi revin . Nu e sfarsitul , corect ?

Vreau ca maine cand ma trezesc durerile din gat sa dispara.. rinichii sa nu ma intepe si voi sa fiti langa mine . 

Dar nu va fi asa .. 

Eu tot racita voi fi .. voi tot departe.

Nu e corect !

Si parca daca ati fi aici mi-ati lua raceala cu mana ? Nici vorba.. dar m-as simti mai bine , in siguranta . 

M-am saturat sa stau in pat ..  sa ma doara , sa plang .. sa fiu atat de slaba .

De  ce nu-s o fire puternica ? Pentru unii  e doar o raceala.. dar eu ma simt sfarsita. 

Ma simt atat de slaba , neputincioasa , singura..

Va iubesc pe toti . Chiar daca nu arat . Imi pare rau .  Scuzele nu sunt de ajuns ..

Cand esti bolnav/a apreciezi ce ai langa tine ..  si nu as vrea sa va pierd pe niciunul dintre voi .

Nu vreau sa fiu ” sensibilioasa ”  doar ca .. va iubesc .  Cu rele si cu bune . 

Si-mi pare rau pentru toate fazele urate.  

Si maine vreau sa-mi faceti ziua iar buna desi ea e atat de proasta… si atat de plina de bacterii .

All of me is all for you 

You’ re all I see 

All of me is all for you

You’re all I need