Am uitat .. cum e sa fii raciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit ! 

De ce trebuia sa-mi fie amintit chiar acum ? Cand toata lumea se agita pentru sarbatori?

Aa, pentru ca Tanti Raceala a observat ca ma enerveaza lumea asta ipocrita care se agita  sa fie totul bine , sa taie porcii , sa cumpere brad si muuuulte „cadoaie”..

Urasc sa fiu bolnava. Ma inmoaie de tot si ma face sa ma gandesc numai la lucruri negative !

Totul a inceput cu o durere de cap.. am luat paracetamol , va trece da-o-n ceapa ma-sii!

Dar nu , ea e smechera si a zis sa mai stea. Am un cap tare dragalas si nu s-a putut desparti de el . 

M-am pus in pat la 21 :30 .. durerea de cap tot persista.. si o febra imi cuprindea corpul strivindu-l.

Am luat pastile si am crezut ca-mi va trece.. dar nimic nimic nimic !

Pe la 2 jumate noaptea m-a apucat vomitatul. Am mancat ca o scroafa lacoma varza calita .. si apoi nu am mai mancat si stomacul mi-a cedat de la medicamente.

Ma gandeam la tot ce e mai rau . Ca o sa vomit toata noapteaaaaaaa . Frisoane peste frisoaneee. 

Am cedat si am inceput sa plang . 

tata : da ce faci plangi ?

eu : logic

tata : sunt eu langa tine , nu o sa ti se intample nimic , te fac eu bine !

Inainte aveam dureri ingrozitoare de la ” probleme ” .  Si mereu imi doream sa morrr . 

-Tata eu nu stiu ce-am sa ma fac  cand o sa fiu la casa mea.. stii , casatorita si o sa am durerile astea. O sa vin tarandu-ma la tine . O sa mor de fapt .

Nu e vorba ca-s dependenta de ei ci de prezenta lor in viata mea. De o vorba buna din partea lor .

Azi dimineata am luat pastile .. m-au luat transpiratiile si durerile au mai trecut. Inafara de cele de rinichi . Ma dor de morrrrr..  

– Cum te mai simti ? 

 – Transpir bre tata .. dar nu ma mai doare asa tare. 

– Ti-am zis ca te pun pe picioare.. ce te-ai face fara mine ?

Ma doare in gat.. si vreau sa fiu iar plina de viata . Nu-mi place sa fiu asa. Sa stau cu 5858 de haine pe mine .. si tot sa ma simt nasol.

Ma suna M. 

– Ce ai patitttttttttt tu ? 

 – Am racit .

 – Cum ai reusit performanta ?

– Nu stiu , tata zice ca e de joi de cand am iesit ultima oara dar nu creeed.. 

-Daca stiam ca o sa fii asa nu mai plecam din Vaslui.

– Si ce rezolvai cu asta? Eu-s un focar de bacterii , de microbi , ce ai fi putut face ? Nici sa ma vezi nu puteai , corect ? 

-Da dar..

-Niciun dar.. 

– Apropo vin acasa dupa Craciun .

– Supeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer . Zi-mi ceva dragut .

-Mi-e dor de tineee . 

-Cat ?

-Mult !

-Cat de mult ?

-Ataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat. E o masura destul de mare.

-Dar nu pot vedea..  ” 

Sper sa-mi treaca pana luni. Nu mai suporrrrrrrrt . Nu nu nu nu nu ! 

Te rog tanti fugi .. si tu la unul din Brazilia, Africa unde e cald si bine .

Cert e ca nu-mi curg lumanarile . Singurul lucru bun … daca as putea spune asa.

Of  Doamne .. o sa innebunesc.