Buna dimineata..

  Probabil majoritatea e ocupata cu pregatirea bucatelor de Craciun .. 

  De aia e mai putina activitate pe blog ..  sau postarile care sunt au ca subiect : Craciunul .

  Oricum eu ma bucur doar ca mi-a mai trecut gatul si in sfarsit pot inghitiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ! Dar tot ma iau caldurile de la pastilele astea. Sper sa-mi treaca panaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa maine !

  Sunt sigura ca aveti o multitudine de dorinte de Craciun.. unele mai costisitoare ca altele .

  In ziua de azi lumea-si doreste numai tehnologie. Nu o sa auzi un pici de 9-10 ani spunand „ Eu vreau sanatate ca-i mai buna decat toate ! ” … Nu , macar el e la varsta jucariilor . Dar.. am vazut ieri un reportaj la TV. ,  erau niste adolescenti [ soareci de biblioteca ] care spuneau :

 „ Imi doresc  [ nu stiu ce telefon super smecher ] , o tableta si un laptop. Am fost cuminte anul asta adica nu prea dar am fost cat de cat sper ca tata sa-mi ia „ . Haiiiiiii frate ! La 17-18 ani sa spui „ Am fost cuminte anul asta? ”  Peniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiibil . E logic ca la 17 ani nu esti cuminte . Daca nu cu fapta iti garantez ca ai pacatuit cu gandul , mai ales tu soarece de biblioteca !

  Tata m-a intrebat ” Ce vrei de Craciun ? ”  

 ” Nimiic.. doar sanatate ,  atat . Vreau sa-mi treaca naibii raceala asta. Atat . ” 

 Si chiar daca nu eram racita nu vroiam nimic . De vreo cativa ani buni nu le-am mai zis alor mei .. ” Stiti imi doresc aia sau aia ” . 

 Chiar imi doresc sa-mi treaca raceala. Sa fiu iar plina de viata. SA FAC UN DUS manca-ti-assssssssssssss . Nu mi-am dorit cred niciodata atat de mult sa fac un dusss .. dar nu pot . Pentru ca as lua de la capaat cu medicamente si nu vreau ! 

  Nu stiu cum de rezistau astia de acum 485775 de ani fara sa se speeeeeeeeeeele . Doamnee ! >.< 

  In sfarsit.. vreau sa va urez Sarbatori fericite alaturi de cei dragi !

  Fie ca toate dorintele sa vi se implineasca si sa fiti mai buni , mai cumpatati , mai rabdatori , mai fericiti . 

  Distractie placuta alaturi de cei dragi si sa ne citim cu bine .

  Si nu mancati prea muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuult ! [ indigestie + kg in plus ] !

  Craciun feriiiiiicit !