Vad ca de la an la an ii dispretuiesc tot mai mult pe plozii astia care se gasesc sa te deranjeaza sa faca si ei un ban .

De fapt se merge la colindat in spiritul sarbatorilor dar cati dintre ei fac asta cu adevarat ?

BANI BANI BANI !

Da , recunosc si eu faceam chestia asta tot pentru bani . Dar cel putin eu nu aveam 11-12 ani si-mi luam tigari si ma dadeam smecher la colt de bloc . Nu fumam o tigara si apoi urcam sa colind ..

De multe ori imi luam haine , dulciuri sau ii dadeam alor mei .

Darrrr… am incetat-o cu asta printr-a7a cred. Eram destul de inalta si na , lumea si asa-ti deschide greu usa.. te mai vede si asa mare , iti da cu ea-n nas !

Ce sa le faci ..  ” e grele ” . E criza ! Imi amintesc odata .. ca fusesem cu o prietena si ne deschide o batranica si era atat de entuziasmata ascultandu-ne. Apoi ne-a zis sa asteptam . Cand s-a intors .. ne-a adus ” 5 bani ” . 5 BANIIIII LA FIECARE ! Adica 10 bani adunat. Oh Doamne. Cat am ras..

Dar ceea ce m-a uimit astazi a fost videoul asta . [ click aici ]

Deci au venit 8575 de oameni cu tot cu copii .. si nu , nu la colindat mai frate, ci pur si simplu la cersit.

Au stat 4 ore in frig pentru .. 50 de lei ! Stiu , pentru unii poate parea o suma mica dar altii traiesc 2 zile din ea .

Vii cu catel , cu purcel si faci bani . Si altii muncesc pe branci pentru aceeasi suma. Uneori nu e corect. 

Nu stiu daca personajul din video a facut din bunatate sau pentru reclama .. dar a declarat :

Asta nu e colind, n-are nicio legatura, asta e cersit. Au venit doar pentru bani, cu cate trei copii dupa ei. Asta e, o data pe an am pedeapsa, canon. La anul nu mai stau acasa. O sa chem toate televiziunile, sa dati de 20 de ori pe zi ca nu o sa fiu acasa. Acum le dau cate 50 de lei la fiecare, ca n-am ce sa fac.

Desi e ciudat,  sunt de acord cu el . Nici macar nu i-a lasat sa colinde . Ai o familie formata din 4 membrii , te-ai scos de 2 milioane. Te doare la basca.. Si cica a cheltuit cam un miliard . Doamne fereste . Fa fratele meu o scoala , un spital ceva nu da la toti idiotii care nu vor sa munceasca si ii inveti asa.. cu cersitul . Erau si niste voci care au declarat ca le-a dat putin , macar un milion de caciula trebuia. 

Dar asa-i romanul . Dupa ce ca-i dai moca , se mai trezeste ca nu-i convine ceva.

Lumea-i din ce in ce mai penibila..