„The stars are nothing compared to your eyes..”

Nu am mai scris nimic serios de ceva zile bune . Nu e ca nu am avut inspiratie , subiecte sunt .. dar a fost acel ceva , a lipsit un ” cling ” care sa-mi zica „ Scrie , scrie , scrie ! ” . Cert e ca nu o sa scriu cum mi-am petrecut Craciunul . Serios , voi care o faceti , cui credeti ca-i pasa? Da , toti sau macar majoritatea am mancat sarmale , friptura si prajituri . Asa si ? Ceva special in asta?  

Si faza cu Revelionul .. mare eveniment , mare chestie.  Hai stresati-ma ca nu stiti ce rochie sa va luati , culoarea la pantofi si mai ales locatia. Chiar imi pasa , cum sa va spun ? Oh si voi alea singurele , ce tragedie , corect ? 

Va faceti planuri ca tiganuuul si tot nu va iese . De ce ? Nu stiu si nu-mi pasa.

Revenind .. la cele normale .

Stiu ca-s indragostita.. dar nu o mai arat ca la inceput .

Cand nu sunt , imi vin idei de povesti . 

Si acum am , e clar , dar cu altfel de scenarii .. care nu ma reprezinta 100 % . 

Nu am mai scris despre tine M . De ce ? Nu e ca m-am racit ci pur si simplu sunt lucruri pe care le stii .

De fapt nu . Ma port ciudat uneori . Si poate ai impresia ca nu sunt eu , ca nu simt nimic . Sunt exact ca mama .  In exterior sunt rece , distanta dar in interior ma zvarcolesc si as da orice pentru fericirea altora mai putin a mea . Uit sa fiu fericita .  Imi pasa prea mult de problemele altora .  Poate asta-i menirea mea . Sa fiu de ajutor celor din jur . La asta ma pricep . Cu mult , putin . Desi sunt o egoista si o zgarcita nu pot refuza prietenii . Sunt ca o slabiciune pentru mine .

Asa cum esti si tu . Desi incerc sa fiu puternica , sa fiu putin rece. De ce totusi incerc sa fac asta? Pentru ca eu ma atasez repede , mult prea repede si nu vreau sa fiu dependenta de prezenta ta . Dar .. imi lipsesti .

Inca am in minte zambetul tau de ieri . Cum ne-am revazut dupa o saptamana . O saptamana plina de dor si sperante. 

Si ce daca era ceasul 10 jumatate  dimineata ? De fapt , nu dormeam inca de la 7 . Aveam emotii . Abia asteptam sa te strang in brate. Nu vroiam nimic altceva.  Te-ai intors si am uitat de toate ciondanelile , de tot dorul cand ai zambit . Gropitele tale.. ce dans minunat faceau . De ce e totusi , zambetul atat de frumos ?  De ce se imbina atat de placut cu privirea ta ? De ce ?

De ce ai ochii aia atat de mari si genele alea atat de lungi ? De ce ma privesc asa ? De ce ma fac sa ma simt atat de mica langa tine ? Sunt ca un copil langa tine . Nu degeaba imi zici mereu asa. Privirea ta nu e doar frumoasa , e protectoare , e blanda , calma ..

Mereu stii ce sa-mi zici sa ma simt bine . Cum sa ma iei . Desi ne ciondanim mereu .. cum ar fi fara ele ? Monoton . Imi lipsesti . Chiar si faptul ca uneori esti atat de enervant . Nu vreau sa numar zilele pana cand o sa te vad din nou . Nu vreau sa ma oftic .

E ciudat si in acelasi timp placut sa auzi ca cineva se gandeste la tine . Ca esti in gandurile cuiva . De aici urmeaza multe intrebari ” cum ? in ce fel ? unde ? ”  Obisnuiesc sa iubesc si sa nu fiu iubita. Nu am pretentia . Nu poti fi iubit cu forta. Mereu pun mult mai multe sentimente decat partea cealalta. Cel putin asa se vede.

Dar acum e diferit si-mi pare rau . Imi pare atat de rau .. ca am fost poate uneori rece. Meriti mult mai multe . Poate ce-i mai bun . Stii ca nu m-am obisnuit inca cu faptul ca suntem impreuna ? Poate nu obisnuita ci inca-s uimita . Desi a trecut destul timp . Inca esti ceva ce ma surprinde. Ma intreb mereu ” De ce-mi acorda atentie ? De ce ma priveste asa ? Pentru ca e indragostit de tine” .  Eu ? Eu te-am facut sa fii indragostit de mine ? De unde puterea asta ?  Ce-am facut sa te merit ?

Am uitat sa ma bucur de tine , de noi si-mi cer scuze . Poate nu te-am apreciat cat trebuia . Sunt o copila si stiu . M-am luat cu altceva mereu si am uitat sa apreciez una dintre persoanele care-mi aduce zilnic zambete pe buze . . care desi e mic e atat de protector si dulce. Tipul care m-a schimbat putin dar considerabil . 

Desi poate ti-am spus de multe ori niciodata nu am simtit ca acum . Totusi e bine ca m-am trezit si vad totul cum ar trebui sa fie , corect? Chiar am sentimente . Am negat , dar nu , eu chiar .. 

Eu .. 

Stii .. eu chiar te iubesc

Desi sunt doar doua cuvinte ce pot fi spuse usor pe blog mi-a luat ceva. Am vrut sa ma asigur ca e adevarat , dar era. Doar am negat asta . Imi lipsesti . Si mai ales cum spui tu ” Imi lipseste modul in care ma privesti .. ” 

Si te astept sa revii . Si ma voi gandi la tine asa cum faci si tu . Mereu si mereu .. 

As vrea sa vad prin ochii tai . . dar poate mi-ar placea mult prea mult si nu as mai pleca de acolo .

As vrea doar sa fii aici .