Pe asta chiar vroiam sa o fac demulttttt !😀

I . 

1.Dacă eram o lună eram:  Mai , ca atunci sunt nascuta si e foarte draguta. Nici prea rece , nici prea cald. 

2.Dacă eram o zi a săptămânii eram:  Sambata. E dupa vineri si nu e atat de aproape de luni . 

3.Dacă eram o parte a zilei eram: Parte dintre orele 14:00 – 20:00 . Atunci ma simt eu bine . 

4.Dacă eram un animal marin eram: Un delfin . Sunt atat de prietenosi si draguti . 

5.Dacă eram o direcție eram:  in jos . ca-s eu negativista d’aia ! 

6.Dacă eram o virtute eram: Dreptatea ! 

7.Dacă eram o personalitate istorică eram: Cicero 

8.Dacă eram o planetă eram: Pluto . E mica , rece, distanta . 

9.Dacă eram un lichid eram:  Suc de portocale , Fanta daca se poate !

10.Dacă eram o piatră eram: Nu stiu daca stiti , dar sunt pietre fine si maro . Hehehe . Nu , nu m-am gandit la vreo piatra pretioasa . Alea-s pentru snoabe . 

11.Dacă eram o pasăre eram:  Ce-ar zice frate-miu sa ma tachineze ? Cioara!😆 dar nu .. cred c-as fi o lebada .

12.Dacă eram un tip de vreme eram: Una rea. Furtunoasa. Schimbatoare.  

13.Dacă eram un instrument muzical eram: Chitara sau pian . Dar raman la chitara. 

14.Dacă eram o emoție eram: Melancolia …

15.Dacă eram un sunet eram:  Un ras de copil . 

16.Dacă eram un element eram: Element ?! Chimic ?! Calciu cred . Toti avem nevoie de el !

17.Dacă eram un cântec eram: Prea multe melodii in cap . Dar cred ca

18.Dacă eram un film eram: Eu si filmeleee .. Un clasic : Titanic . Ma face mereu sa plang desi nu l-am vazut niciodata cap coada . Incerc , ok !? 

19.Dacă eram un serial eram: CSI ! Stiu ca primul a fost CSI NEW YORK .. e foarte bun si ala dar il ador pe Horatio din CSI MIAMI si pe Wolf . Oh ce bucata ! 

20.Dacă eram o carte eram:S-a hotarat , ai sa mori ! ” . E singura carte la care am plans ore .. si care si acum dupa ani , ma intristeaza . Imi imaginez totul mult prea repede si pun suflet. 

21.Dacă eram un oraș eram: Iasi ? Nu stiu . Unul simplu oricum . Nu foarte aglomerat . Deci Iasi nu prea merge , dar imi place. 

22.Dacă eram un gust eram:Acrisor ori amar. 

23.Dacă eram o culoare eram: Albastru .

24.Dacă eram un material eram: Catifffffffffffffffea . 

25.Dacă eram un cuvânt eram: prieten , devotament , implicare . 

26.Dacă eram o parte a corpului eram: Ochii . 

27.Dacă eram o expresie a feței eram: Expresia cand esti gata sa plangi . 

28.Daca eram materie școlară eram: Romana sau istoria . 

29.Dacă eram un personaj de desene animate eram: KAGOMEEEEE [ pentru cunoscatorii de animeuri ] 

30.Dacă eram o formă eram:  cerc 

31.Dacă eram un număr eram: 4 . De mica ma obsedeaza numarul asta. Mereu si mereu il alegeam la carti , la orice. Probabil pentru ca-s nascuta la orele 16 : 20 ?! Cine stie . 

32.Dacă eram un mijloc de transport eram: O caleasca . Stiu ca nu e chiar un mijloc de transport dar de la restu mi-e rau . Sau o bicicleta . 

33.Dacă eram o haină eram: Un tricou larg , evident .

II.

1) De ce ai blog?

Imi place sa scriu . Si sa-mi impartasesc ideile . Si cand intalnesti si oameni cu aceleasi pareri e minunat ! 

2) Ce te-a determinat să alegi numele site-ului?

Nu vroiam sa fie ceva comun „ Ganduri negre ” ori „ Cuvinte din suflet ” . Metafore din astea fara rost..  si parca fortate . Ceva unic , simplu . Oli. De la celalalt prenume al meu pe care nu-l suport dar .. varianta scurta Oli e draguta . [ Olivia e  in caz ca va intrebati ] 

3) Blogul tău a ajuns acolo unde voiai?

Chiar mai bine decat imi imaginam . Am 100 si ceva de persoane care-mi urmaresc blogul . Si sunt destule persoane care-l citesc zilnic ceea ma mira enorm . Nu vreau sa par vreo modesta dar ..nu ma asteptam . Nu cred ca scriu atat de bine desi-mi face placere. In felul meu . Probabil pentru unii 100 si ceva de persoane e putin dar avand in vedere ca au trecut aproape 8 luni de la infiintare .. e destul zic eu . La pomul laudat sa nu te duci cu sacul . 

4) Cât de des scrii, cât timp aloci blogului?

Aproape zilnic . Mai scapa vreo zi in care nu scriu , mi-e rau sau nu am timp .. dar rareori e doar un articol pe zi . Destul de mult timp.  Citesc ce-au scris ceilalti de pe blog si ma apuc de un articol. Aceasta operatie se imbina cu vorbitul pe messenger, ascultatul de muzica , statul pe facebook.. si imi ia ceva timp pana termin articolul pentru ca vreau sa fac mai multe deodata. 

5) De pe ce îţi scrii posturile?

Inainte scriam pe foi . La scoala. Scriam cate o pagina si continuam acasa sau terminam in pauze. Apoi am inceput sa scriu povesti pe un caiet. Dar e obositor , sa scrii cate 10 pagini pe caiet apoi sa le transcrii pe blog . Acum direct pe blog . 

6) Ce computer deţii (caracteristici)?

Sincer ? Habar nu am ! Nu ma pricep . Si nici nu am chef sa intru la proprietati , blablabla . Nu e domeniul meu . Oricum unul destul de bun . Si il am din clasa a7a.. deci 4 ani si un pic . Nu e asa invechit. E foarte , foarte bun . Stiu ca mi-a explicat tata ca are tot ce trebuie ! 

7) Dacă tot activezi pe blog, mai ai timp de prieteni adevăraţi, în afara mediului online?

Nu ma pot lauda cu 587575 de prieteni si nici n-as vrea. Am prieteni pe care-i pot numara pe degetele de la o mana . Prin urmare , da , am timp si de ei . Niciodata nu le-am zis ” Scriu pe blog , nu pot iesi ” . Impac ambele probleme .

8) Unde te vezi pe tine peste 5 ani?

Habar nu am sincer. Viitorul e imprevizibil . As vrea totusi sa fiu la o facultate .  Si sa fiu sanatoasa eu si cei din jurul meu. 

9) Blogul actual îl vei avea peste 5 ani? Ce ar mai fi cu el?

Presupun ca da . N-as renunta la el . Ar fi aproape la fel . Doar cu o Isabelă mai matura [ nu ca acum nu as fi ] cu mai multe responsabilitati , de numeroase trairi si cu un regret amarnic ca imbatraneste ! Probabil s-ar scrie in continuare pe el . Trairi , sentimente , muzica .  Vom trai si vom vedea !

10) De încheiere, ceva sfaturi pentru cei mititei?

 Nu  ca eu as fi foarte mare.. dar sa aiba mai multa grija la scris gen ” defapt ” Se scrie ” de fapt ” si e ” abia ” nu ” abea ” . Si greseli din astea enervante .

Avand in vedere ca si eu sunt destul de mica , astept sfaturi . 

III.

1.Unde erai acum 3 ore ?
In fata calculatorului . 

2. De cine eşti îndrăgostită ?
De M. 

3. Care a fost ultima dată când ai ieşit în oraş ?
Azi dimineata. 

4. Ai fost la cineva în ultimele cinci zile ?
Nu chiar in ultimele cinci ore , dimineata . 

5. Care a fost ultima băutură consumată ?
Elixirul tineretii …

6. Ce porţi în acest moment ?
2 perechi de colanti [ da , nu am vrut sa racesc iar ] si o flanea [ pulover , in caz ca nu stiti ce-i aia ] 

7. Ultima mâncare consumată ?
Piure cu friptura si varza murata. 

8. Ţi-ai cumpărat ceva de îmbrăcat în ultima perioadă ?
Nu . Iarna nu prea gasesti tricouri largi . Hehehe . 

9. Ce sport preferi ?
Pff .. vorbesti limbi straine . Palete . 

10. Care sunt animalele preferate ?
Da , clasicii cainii sau pisicile . Doar nu o sa zic acum ca un pui de dragon . 

11. Îţi este dor de cineva ?
Da.De mai multe persoane . 

12. Ce planuri ai pentru diseară?
Niciunul . Ma doare mana ca mi-a luat sange dimineata si ma simt sfarsita . Deci o sa stau la calculator. 

13. Ce zice ultimul mesaj primit ?
Credeam ca e un mesaj de Anul Nou , dar e de la M. Ceva ” sensibilos ”  : ” Te sarut dulce pitic ” :oops: 

14. Unde este în acest moment cea mai bună prietenă a ta ?
In Italia , Romaaaa baiiii fratica. 

15. Ce gen de muzică asculţi ?
Rock , hip hop si ceva muzica veche . 

16. Ce făceai azi noapte la ora 12 ?
La televizor , incercam sa adorm pentru ca a trebuit sa ma trezesc devreme . 

17. Tocuri sau balerini ?
Probabil ar trebui sa fiu feminina si sa raspund tocuri .. dar serios ? Nu , balerini . 

18. La ce facultate vrei să ajungi ?
Iasi , desigur . Am scris despre asta intr-un post anterior . Drept , Jurnalism . Nu m-am hotarat. 

19. Ţi-ar plăcea să ai copii ?
Am mai vorbit despre asta . Si ma ingrozeste gandul . Durerile , nasterea . Desi acum sunt procedee moderne .. nu-mi pasa!Dar totusi de ce sa faci umbra pamantului degeaba ? Un copil nu strica. DA DOAMNE SA FIE BAIAT . Da, sigur o sa fie fata. 

20. Te enervezi uşor ?
Da . Dar imi trece destul de repede. 

21. Ai avut o experienţă în care era să mori?
Nu , nu cred . Cazatura cu bicicleta si fracturara a jumatate de fata , nu se pune , nu ? Hehehehe . Deci nu . 

22. Bei cafea ?
Nu, nu beau  . O prostie mai mare nici ca nu se putea inventa . Prefer ciocolata calda. 

23. Care este filmul tău preferat ?
Iar filme , oh .. Nu stiu . Nu cred ca am vreun preferat” Trafic uman”  sau ceva de genul. Unul cu rusi .  De vreo 3 ore . 

24. În ce oraş ţi-ar plăcea să locuieşti ?

Intr-unul nu foarte aglomerat si cu preturi acceptabile . 

IV . 

A
Age : 17
 
Allergic:  La prosti . Nu stiu . Nu am gasit pana acum . 
Animal:  Un caine care si ala e a lui frate-miu . 
Actors:  Nu le stiu numele . Nu sunt asa de obsedata dar am cateva bunaciuni prin cap. 
 
 
B
Birthday/Birthplace: 23.05.1995 , Vaslui [ la spital desigur ] 
 
Best Friends: Denisa si Adriana. 
Body Part on opposite sex: Moaca, fata , mufetul . Hehehe. Si ochii desigur . 
Best Feeling in the world: Cand imi reuseste vreun lucru ori iau o nota mare desi nu ma asteptam . 
Best weather: Multi ar zice o zi calduroasa de vara . Mhh , vremea din mai , o ador . O vreme din aia de dupa ploaie , cand inca persista mirosul ploiii si razele isi fac loc timid pe cer si un curcubeu . Si sa te balacesti pe apa calduta de pe strazi . Da , perfect ! 
Been in Love: Da.
Been on stage?: Da.
Believe in yourself: Asa olecutica. 
Believe in life on other planets: Da .. e gratis sa crezi , corect ? 
Believe in miracles:  Hmm , inca il astept pe al meu . 
Believe in magic:Ei **** ! 
Believe in God: Da.. cand suntem la necaz , ca asa-i omul . 
Believe in Satan: Pfiu , drace ! Hahaha . Probabil exista o forta rea , sa zicem asa. L-a vazut cineva ? Cand il vede sa-i faca o poza , ca acum avem telefoane inteligente si sa o posteze pe facebook sa ne minunam si noi . Multumesc. 
Believe in Santa: Evidenttttttttttttttt ca  nu . 
Believe in Ghosts/spirits: Chiar acum imi sopteste una ce sa scriu . 
Believe in Evolution: Da dar in anumite domenii atat. 
 
 
C
Candy: Desigurrrr . 
Color: Albastru , portocaliu , verde , rosu .. 
Cried in school: Da .. 
Chocolate/Vanilla: Ciocolata.
Chinese/Mexican: Japonez.
Cake or pie: Cake.
Countries to visit:  Japonia , Germania , Franta , Spania , Italia .. ehehe , ce sa mai , destule . 
 
 
D
Day or Night: Ziua.
 
Danced: Da, dar niciodata profesionist. Desi mi-am dorit mult .. 
Danced in the rain?:  Topait, eventual.
Danced in the middle of the street: Parca m-a apucat odata , nu retin  . Eu ” dansez ” cand imi vine sa enervez lumea . 
 
 
E
 
Eggs:  Bune , bune mai ales cu galbenusul moale sa poti inmuia painea . 
Eyes: Caprui inchisi-inchisi , spre negru .Genul boabei de cafea . Stiu ca mama e obsedata dupa ei . Hehehehe . 
Everyone has: Lies/Secrets. 
Ever failed a class?: Nu.
 
 
F
First crush: In clasa intai . Sebi , un tanar cu ochii albastri si mari . Acum e oribil . 
First thought waking up:  Ce-as mai dormi .. 
Food: Evit mancarurile grase . Nu sunt sanatoase . Desi mananc chipsuri ! Care nu-s sanatoase , de asemenea . In rest , ce-i bun dar cumpatat. 
Fruits: Toate, dar in special portocalele . 
 
 
G
Greatest Fear: Moartea. 
 
 
Gum: Nu am pretentii . Desi o ador pe aia care mi-o aduce Denisa , care e uriassssa si face niste baloane enormeee . 
Good luck charms:  Nu-mi amintesc sa fi avut asa ceva. 
 
 
H
Hair color: Saten . 
 
Height: 1,66- 1,67 . MEREU SE INSEALA TIPA AIA . EU SUNT MAI INALTA DAR NU VREA SA RECUNOASCA !
Happy: Nu intotdeauna . 
How do you want to die: Nu vreau sa mor . 
Hate: Falsitatea si minciunile . 
 
 
 
(In guys/girls)
Ochii: As fi tentata sa zic albastri dar daca-s frumosi nu conteaza culoarea . 
Hair Colour: Am fost indragostita doar odata de un blond . Dar nu poti stii niciodata de unde sare norocul . 
Height:  Mai inalt . Nu-s Alba ca Zapada sa am grija de vreun pitic. 
Clothing Style: Numai ciocate sa nu poarte , ca i le bag in .. *** . In rest, sa fie ingrijit , sa nu puta !
Characteristics: Intelegator, amuzant, protectiv , de incredere . Blablabla. Stiti voi . I
Ice cream: Imi placea mult aia de ciocolata , dar hei , e inghetata. Nu conteaza. De fapt , fara aroma de pepene . E oribila . 
Instrument: Nu stiu sa cant la niciun instrument dar as vrea sa stiu la chitara sau pian . 
 
 
J
Jewerly: Cercei, bratari, lantisoare.
 
 
K
Kids: Am spus mai sus. Unul . 
Keep a journal?:Am avut unul. Inca-l mai am . Acum am blogul . 
 
L
Love: Familia, iubitul, prietenii.
Letter: Am o amintire tare amuzanta referitoare la scrisori . Incercam cu Denisa sa punem o scrisoare in casuta unui tip.Prima data am aruncat-o in cosul de gunoi si apoi am luat-o . Cat am mai ras in ziua aia. Da , obisnuiam sa dau scrisori dar acum .. lumea nu mai apreciaza. 
Love at first sight: Cred ca da . Cu M. ?! Da , l-am vazut , l-am placut si am incercat sa fiu cu el . 
 
 
M
Milk flavour: N-am preferinte. Cu mult  zahar .  Merge si simplu dar rece sa fie.  
Movie: Comedii si crime . Urasc SF-urile. 
Marriage: Un act nu schimba prea multe intre doi oameni . Doar daca vrei ii ” furi ” numele . Nu stiu . Nu ma vad imbracata-n mireasa. 
McD’s or KFC: McD’s desi amandoua sunt oribile . 
 
 
 
N
Number of Piercings: 0,  desi ca aproape orice adolescent mi-am dorit . Si nu am renuntat la ideea asta. 
Number: 4
Nickname: Nu e chiar , dar Oli . 
 
 
O
One wish: Sanatate. 
 
 
P
Place you’d like to live:   Numa’n Africa sau tarile Arabe nu . 
Pepsi/Cola : Ambele sunt bune . 
 
 
 
Q
Questionnaires: Da. E tare greu ! Sa-l faci , sa-l interpretezi. Adica nu e greu , e mult de munca ! 
 
 
R
Reason to cry: Nervi , despartiri , boli , dureri si cand esuez la ceva. 
Roll your tongue in a circle?:  WTF ?! Nu . 
 
 
S
Song: Prea multe . 
Shoe size: 38-39 . Traiesc pe picior mare ! Dar nu stiu de ce pentru unii pare infricosator . Unde va credeti ? In basme sa aiba piciorul mic si gingas ? Poate chiar ar trebui sa poarte o fata 25. 
Slept outside: Da , pe patura . 
Sing well?: Desigur . In fiecare seara in fata calculatorului . 
Scientist need to invent: Tratament pentru orice boala.  
 
T
Time for bed: In timpul saptamanii pe la orele 23:00. In rest .. 1 , 2 . 
Thunderstorms:  Prefer sa fiu undeva la adapost si nu-n raza lor . 
Touch your tongue to your nose? Nu. 
 
 
 
U
Understanding: Da.
 
 
V
Vegetable you hate: Mazarea . 
Vegetable you love: N-am vreo favorita. 
 
 
W
Weakness: Sensibilitatea. 
When you grow up: Imi vine in minte o melodie.. Sper sa ajung acolo unde-mi doresc.
Who makes you laugh the most: Denisa , Ciobi , tata . 
Worst feeling: Cand ranesti o persoana pe nedrept . 
Where do we go when we die?: Sper sa se inventeze vreo chestie si sa nu mor . 
Walk with a book on your head?: Da , cand am invatat sa merg pe tocuri . 
 
 
X
X-Rays: -.- 
 
 
Y
Year it is now: 2013.
 
 
Z
Zoo animal: Toate-s faine .

Zodiac sign: Gemeni .

Si cam atat . Destul zic , nu ? 

Am mai facut nominalizari si se pare ca nu toti fac leapsa respectiva . Sau prefera s-o ia de pe alt blog pentru a cauta anturaj ori cine stie . Nu-mi pasa.  

Stiu ca sunt cam mari si lungi ..

Dar puteti s-o luati pe care doriti sau chiar pe toate . 

Anuntati-ma intr-un comentariu . Sunt curioasa sa vad ce-ati scris .