Nu-mi vine sa cred. 

  De fapt stiam dar negam !

 M-am saturat de tinerii astia care asculta muzica naspa ! Stiu , o sa vina 575775 de persoane care o sa zica „ Daca tie nu-ti place , nu asculta , genurile nu se discuta ! ” 

 Stiti ceva ? Nu-mi pasa .

O melodie in ziua de azi daca nu are in versuri cuvintele „ fuck , sex , orgasm , bedroom ” si alte cuvinte ce fac referire la sex degeaba le faaaaaaaaaaaaci ! Iti zic eu , lasa-te nene ! 

 Si macar daca tot ascultati melodii din astea faine , cum le spuneti voi , cu ritmuri nebunesti .. faceti maica si ce zic piesele !
 Ma amuza teribil astia care o ard ” Uhh , you are so sexy , I want you , let’s fuck ” . 

Du-te si te culca ! Sinucide-te ! Scapa-ne de un nimic . 

Nu esti cu nimic mai smecher daca fredonezi niste versuri de la niste melodii tampite .. cum e asta ! 

 Desi.. la o prima auditie , cand poate esti beat muci , nu stii pe ce lume esti iti vine sa dansezi pe ea.. 

Are niste versuri tampite . Si vocea tipului e super nasoala. Parca-l strange cineva de oute . 

I know a place, I know a place where you should go

I’m going down, I’m going down
Get low freaky, get low freaky, get low freaky, get low freaky

Da ce s-o mai lungim . Tipul vrea una si buna .. Si a zis sa-i scrie tipei o piesa. Sa para mai romantic.. Sau tinereii care au chef de nebunii baga piesa asta si oh vai , al 9 lea cer se instaleaza doar printr-un click si magia ii cuprinde. Serios ? Pe melodia asta ?! 

Ca tot vorbeam de voci . Cum spuneam , vocea tipului nu e sexy deloc ! Nici macar un pic .

Luati de aici voci sexy fetelor ..  

Lista poate continua pana maine .. dar astea mi-au venit in minte acum , fiind printre preferatele mele .

De la ce mi-a venit sa scriu postarea asta ? 

Nu ca nu ar fi adevarat ce spun eu . . Poate nu 100 % caci gusturile nu se discuta si daca vrei sa asculti pana la capat muzica de tot cacatul , tu o faci ca asa esti tu . Atat poti . 

Dar.. nu stiu cati dintre voi stiu de Alternosfera , o formatie din Republica Moldova. Am mai scris despre ea . Si am dat o melodie , unui prieten , una dintre preferate . E superba .. si nu neaparat ca-mi place mie , dar are niste versuri extraordinare ! 

Dupa nici 10 secunde .. imi zice ca-i faina . Serios ? Nici nu o ascultase..

Oh vai , sunt faine versurile dar nu e genul meu ” . 

Ce versuri ai ascultat tu in 10 secunde ?! 

Ma lasi ? 

Ok , nu esti cu rockul , nu-ti place.. dar versurile sunt frumoase , nu-s vulgare.. desi recunosc ascult Nimeni Altu’, Spike .. care mai au si melodii vulgare. 

Nu pot schimba mentalitatea unora . Ramaneti in mediocritatea voastra imputita ! 

Dar.. nu va mai dati mari bengosi cand  de fapt sunteti …… nimic !