Hehehe , dupa succesul cu Lepsuci m-am gandit sa fac si partea a doua😳 . 

I.

Tu? –  Prezent ! Da , vreau inca vreo 3 saptamani de vacanta. Multumesc. 

Prietenul/ Prietena ta ? – E plecat in sat cu dorul .. 

Parul tau ?- Ondulat , saten . 

Mama ta ? – Una dintre persoanele din viata mea pe care o iubesc neconditionat. 

Tatal tau? –Cel caruia ii pot spune orice. 

Ce ai visat aseara ?- Nu-mi amintesc. O.O

Bautura preferata? – Fanta de portocale . 

Masina visurilor tale ?- Nu-mi plac masinile.. Am rau , deci prefer o bicicleta. Actuala e cam veche. Ce sa mai , a imbatranit.

Fostul tau prieten? – Un tip Alex.. :lol: 

De ce iti este frica? – Boli, moarte . 

Unde/Cum te vezi peste 10 ani? – Sper sa am o facultate terminata si sa fiu implinita profesional. Unde? Prin Iasi , sper.

Ce nu esti? – Pupincurista. 

Ciocolata? –Cu alune . Africana !

Ce iti doresti (material vorbind) –  Bani ?!😆 . As lua multe lucruri . Prea lunga lista . 

Ultimul lucru pe care l-ai facut? – Mi-am pus o melodie sa-mi incante creierii . 

Cu ce esti imbracat/a ? – Blugi , tricou , maleta,  flanea , colanti , soseste , chiloti😆 . 

Anotimpul preferat? – Primavara/ vara. 

Ultimul lucru pe care l-ai mancat?- Piure cu friptura. 

Viata ta ? – Plina de imprevizibil . 

Corpul tau? – Nu o sa fiu vreo narcisista acum .. dar nici vreo tristuta , vreo complexata . Ok , nu-mi place 100 % dar nu e asa rau😆. 

La ce te gandesti acum? – La mama..

Ce culoare au boxerii/chilotii tai? –Albi.

Cand ai ras ultima data ? –Acum 10 de minute.

II.

1. De ce bloggingul?
 Imi place sa scriu , desi nu intotdeauna o fac in cel mai surprinzator mod.  E placut sa-ti scrii gandurile , sa evadezi.. 

2. Câte bloguri ai avut? Şi câte ai a momentan?
 Unul. De ce sa am mai multe ? Spre exemplu sa fie unul de politica si altu de muzica ? Hmm .. nu m-am gandit niciodata la chestia asta. 

3. Care a fost primul tău blog? Şi care este actualul?
Acesta😀 . Si va ramane .. pentru mult timp. 
4. La ce vârstă ai avut primul blog şi ce vârstă ai acum?
17 ani si 2 zile😆. / Aproape 18.
5. Primul blog şi-a atins apogeul pe care presupun că l-ai stabilit? Dar actualul blog?
 Singurul blog -.-.Apogeu ? Faptul ca lumea imi citeste blogul e de ajuns. Nu vreau sa castig nimic material din asta.

6.Ce gânduri „urâte” aveai când ţi-ai făcut blog? Ştiai ce te aşteaptă? 

Da, intr-un fel. Ca va dura ceva pana va fi descoperit , citit , apreciat. Evident , nu intotdeauna lumea e de acord cu tine.. dar daca n-am fi diferiti ar fi monotonie . 
7.La început ştiai că se poate face bani din blogging?
Da , dar nu am de gand momentan sa fac o afacere din el. 

8.Ai avut gânduri de abandonare a blogului? De ce ai vrut să abandonezi?
Ganduri de abandonare .. nu . Doar ca nu am avut timp sa scriu pe el si ma ofticam .. 
10. Te-ai lăsa de blogging? Dacă da, care ar fi motivul?
 Probabil cariera, familia . Nu stiu . Dar as incerca sa-mi fac timp de toate. 

III.

1. Care este solistul vostru favorit din Romania? Dar din strainatate?
Ro: Solist ? Nimeni Altu
Str: Marilyn Manson.

2. Care este trupa favorita de la noi? Dar din afara? 
Ro: ALTERNOSSSSSSSSFERA !
Str: Mult prea multe . SLIPKNOTTT ! Evanescence , 30 seconds to mars , Deftones , Kings of Leon , The Gazette , Framing Hanley ,  Cinema Bizzare [ desi s-au destramat ] , Disturbed ,  Guns N’ Roses , Nirvana , Three Days Grace  etc.

3.Care vi se pare a fi de-a lungul timpului cea mai slaba (ca sa nu zic proasta) trupa muzicala de la noi? Dar din afara?
Ro: Astea de rasar peste noapte . Pitiponceala ieftina . 
Str: Trupa in care a cantat nevasta lui Beckham .  Spice Girls. Oh vai..

 4. Ati fost vreodata fanul vreunei trupe? Daca da, al carei trupe? Povestiti un pic despre ceea ce insemna pentru voi sa va numiti fan adevarat.
Cand aveam vreo 12 ani eram fana inraita Tokio Hotel. Mi se parea aiurea ca lumea ii credea emolai. Imi placea muzica lor si aspectul , de ce sa nu recunosc . Le ascultam piesele zilnic , citeam stiri despre ei . Dar .. am descoperit muzica mult mai buna . Nu zic ca nu merge si aia.. dar vreau ceva cu mai multa energie😆.

Acum sunt fana Slipknot . A fi fan nu inseamna sa stii cati copii are , ce chiloti are . Nu , nici chiar asa. Nici sa fii vreo isterica cand ii vezi pe la televizor si sa lingi efectiv ecranul😆.

Cel mai fain cadou a fost tricoul cu Slipknot . Clar as vrea sa-i vad intr-un concert . Ar fi superb . Ca si cu Rammstein in vara asta dar nu cred ca voi ajunge .. dar uitati PROMIT CA ORICE AR FI la SLIPKNOT VOI AJUNGE ! 

 5. Enumerati 3 trupe de la noi care v-au facut sa simtiti tineretea, distractia, buna dispozitie, s.a.(in afara de trupa preferata).
 –Voltaj , Zdob si Zdub , Holograf . 

6. O trupa care a evoluat si inca nu a “murit” de la origini pana in prezent.
Guns N’ Roses , Scorpions , Holograf de ce nu , Voltaj , Vita de vie.. 

7. Care este ultima melodie pe care ati ascultat-o?

Sa nu va speriati :lol: 

8. La ce concert ati fost ultima data? Al carei trupe?
In vara. Zdob si Zduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuub ! 

9. Ce artist strain v-ar placea sa mai concerteze in Romania? (in afara de cel preferat). 
Ca sa fiu un pic rautacioasa NIMENI ! Majoritatea se duce la Bucuresti iar eu sunt la 400 de km departare ! Nu-i corecct ! 

Trupe rock , evident . Avem nevoie de muzica bunaaaa ! 

10. “Fredonati” (scriind) o piesa care va vine acum in minte!

Printre primele mele melodii de la Slipknot , pe care o ascult si acum . Cand mi se deschidea hi5-ul , canta si ea😆

Push my fingers into my eyes… 
It’s the only thing that slowly stops the ache… 
But it’s made of all the things I have to take… 
Jesus, it never ends, it works it’s way inside… 
If the pain goes on… 
Aaaaaaaah! 

I have screamed until my veins collapsed 
I’ve waited last, my time’s elapsed 
Now, All I do is live with so much fate 
I’ve wished for this, I’ve bitched at that 
I’ve left behind this little fact: 
You cannot kill what you did not create 
I’ve gotta say what I’ve gotta say 
And then I swear I’ll go away 
But I can’t promise you’ll enjoy the noise 
I guess I’ll save the best for last 
My future seems like on big past 
You’ll live with me ‘cause you left me no choice 

I push my fingers into my eyes 
It’s the only thing that slowly stops the ache 
If the pain goes on, 
I’m not gonna make it! 

Pull me back together 
Or separate the skin from the bone 
Leave me all the Pieces, and then you can leave me 
alone 
Tell me the reality is better than dream 
But I found out the hard way, 
Nothing is what it seems! 

I push my fingers into my eyes 
It’s the only thing that slowly stops the ache 
But it’s made of all the thing I have to take 
Jesus, it never ends, it works it’s way inside 
If the pain goes on, 
I’m not gonna make it! 

All I’ve got…all I’ve got is insane… 
All I’ve got…all I’ve got is insane… 
All I’ve got…all I’ve got is insane! 
All I’ve got…all I’ve got is insane! 

I push my fingers into my eyes 
It’s the only thing that slowly stops the ache 
But it’s made of all the thing I have to take 
Jesus, it never ends, it works it’s way inside 
If the pain goes on, 
I’m not gonna make ït!
 Refrenul e bestial . Te face sa te descarci de energiile negativeeeeeeeeeeeeeeeeee ! :lol: 

IV.

1.  Care era jocul tău preferat din fața blocului?

   Toate😆 . Sotron , Tara-tara vrem ostasi , Flori , fete sau baieti , Persoana respectiva..

2.  Care este “dulcele” pe care l-ai mânca și acum?

    Nu-mi amintesc sa fi fost vreun dulce care sa nu se mai gaseasca. Eu ma indop si acum cu dulciuri de toate felurile😆.

3.  Care au fost desenele tale preferate?

   Umbra Spiridusilor !! Pe Minimax ! Era superrrrrrb . Ca si anime : Inuyasha ! 

4.   Pe melodiile cui ai crescut “mare”?

      Andre, 3SE, Simplu, BUG Mafia, ASIA, Holograf , Talisman .. 

5.  Ce visai să devii atunci când erai mic și ce-ai ajuns?

     Dansatoare , cantareata , doctor .. Niciuna dintre ele. Si nu cred ca voi urma vreo meserie din cele enumerate . Dansatoare- nu am urmat dansuri profesioniste din motive personale , cantareata am fost doar 4 ani la cor , apoi a venit liceul si adio iar doctor .. serios ? Prea multi ani de facultate , salarii mici in Romania . Nu mersi . Deocamdata sunt eleva in clasa a11a . Nu stiu pe viitor. Sunt inca nehotarata ! 

7.  Cum ți-ai descrie copilăria în 3 cuvinte?

     Distractivă, unica , frumoasa . 

V.

1. Cel mai de preţ lucru: sa-ti fie cei dragi alaturi sanatosi , fericiti , impliniti . 
2. Când sunt supărat: stau cu nasul in perna si ascult muzica. 
3. Cea mai frumoasă vacanţă:  Niciuna atat de speciala. Toate au fost frumoase.. 
4. Când vreau să mă relaxez:  Ascult muzica , vorbesc cu lumea , scriu pe blog , ma plimb ori stau in pat visand cu ochii deschisi . 
6. Cel mai fericit am fost: Cand i-a fost aprobat tatei tratamentul🙂 . 
7. Nu spun nu propunerii: de a face drumetii ori de a-mi ajuta prietenii .  
8. Mă feresc de: stiu ca o sa sune ciudat dar.. de fete .😆 Fetele sunt rele , uneori cu 59575 de fete , pe interes. Nu pot sa cred ca poti avea 475477 de prietene fete si alea foarte bune ! De obicei e mancatorie mare intre ele . Mai usor ma imprietenesc cu-n tip decat c-o fata. Am si prietene fete dar alese bine !
9. Am emoţii când: inainte eram emotionanta cand eram in fata clasei. Inca ma lupt sa ma stapanesc . Anul trecut am avut o piesa de teatru la latina si cand eram in fata colegilor si-mi spuneam rolul aveam emotii iar in fata profesorului nu . De obicei daca persoana din fata mea imi zambeste pentru a confirma ca e corect , emotiile se mai duc . Daca stau in fata unei persoane a carei expresie nu-mi zice nimic ori de ce nu , imi transmite indignare , plictiseala ma emotionez , enervez . Oftic . 
10. Regret că: am toane si toane si uneori supar lumea.
11. Nu aş renunţa niciodată la: viata . Cu bune cu rele , e unica si trebuie traita . 
12. Cei mai buni prieteni: sunt cei care-s langa tine si la bine dar mai ales la rau . Care te incurajeaza dar iti dau si peste nas cand gresesti . Persoanele pe care poti conta oricand , oriunde . 
13. Mă enervez când: nu-mi merge netul , cand nu am dreptate , cand sunt invinovatita pe nedrept , cand  lumea se maimutareste , cand unele fete au fel de fel de tertipuri de a atrage atentia.. 
14. O zi perfectă: Nimeni si nimic nu e perfect .

VI.

1. Când ai simtit ca parintii tai au fost cu adevarat mândri de tine ?
Ai mei sunt mandri  de mine zilnic😳.  Hmm .. probabil cand iau note mari , castig concursuri . 
2. Pe cine ai dezamagit cel mai tare?
 Pe ai mei😆 . Adica mai mult pe tata acum vreo 4  ani. Era vorba de baieti , evident :-@ . Nu accepta ca fetita lui se indragostise .😆  . Acum ca-mi amintesc mi se pare foarte amuzant . 
3. La ce esti cel/cea mai bun/a, ce stii sa faci mai bine decât toti oamenii pe care-i cunosti personal?
Sa vorbesc .😆 . Acum sa nu credeti ca toti sunt agramati , nu stiu sa lege 2 cuvinte . Dar mie-mi plac mult sa vorbesc , sa argumentez .. sa dau sfaturi . Cel putin asa mi s-a zis si asa cred . 
4. Ce crezi ca e cel mai enervant la tine, în ochii celor dragi ?
Orgoliul , incapatanarea . O tin adesea pe a mea , vreau sa am mereu dreptate , sa se faca si sa fie cum zic eu😆 . 
5. Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani?
Hmmm .. nu cred ca m-as injosi prea tare ori sa fac ceva ilegal . 
6. Care crezi ca e cea mai importanta calitate pe care ai mostenit-o de la parintii tai?
Sinceritatea si sa fiu mereu corecta in tot ceea ce fac si  spun . 
7. Când ai simtit ca ai aratat cel mai bine din toata viata ta ?
Nu stiu . Ma simt destul de bine in pielea mea aproape zilnic .

8. Care e cel mai prost om pe care-l cunosti?

E o fata😆. Bine ca ele-s mai multe . Dar cea mai proasta si mai proasta e .. ei bine nu o sa-i dau numele ca sa nu fiu prea rautacioasa . Pute de prostie tipa aia . Se crede mare smechera ca are si ea un iubit si cauta atentie oriunde ! E-n stare sa te pupe si-n dos pentru putina popularitate , bagare in seama. Ai majorat ? Perfect . In curand te vei pricopsi cu o noua prietena . 

9. Care e sunetul care te enerveaza cel mai tare?
Rasul fortat . 
10. La ce eveniment din viata ta ai fost cel mai emotionat/a?
Eu sunt emotionata la fiecare eveniment important .😆 . Imi transpira palmele si inima bate tare , tare , tare sa iasa din ” chept ”😆. Oricum .. sa zic asa , ultimul eveniment important unde am fost extrem de emotionata a fost prima mea intalnire cu M.:oops: , desi a fost acum 4875 de ani :lol: 

11. Care a fost cel mai stânjenitor moment din viata ta?
Cand mi-am rupt pantalonii intr-a7a .😆. Am vrut sa fac eu pe ninja si sa fac scheme de lupta am ridicat piciorul si uupss.. s-au rupt blugii !😆 . Bine ca aveam colanti pe dedesubt dar faza penibila a fost ca aveam religia si m-a scos la tabla sa scriu ceva si incercam sa acopar sa nu se vada😆 !
12. În fata cui te simti cel mai pierdut, emotionat, blocat ?
In fata unui public ..😄 la inceput cel putin . 

14. Ce-ai vrea sa schimbi cel mai tare în viata ta ?
Sa nu mai fiu emotiva si sa fiu mult mai sigura pe mine , sa am incredere mai mult in propriile forte . 
15. Cu cine vorbesti cel mai des despre sex ?
😆 Acum am realizat ca e si intrebarea asta😆 . Cu prietenele mele , cu ai mei .. bine ca nu detalii picante dar daca e ceva de lamurit discutam . 
16. Care e cea mai proasta scuza pe care ai folosit-o vreodata?
Nu-mi amintesc . Deci prin urmare scuzele mele nu au fost atat de proaste😆 . 

In clasa a10a , aveam 2 ore de istorie .. dar intre ele si o alta ora . Si a trebuit sa plec acasa si nu stiam ce sa-i zic profesorului . I-am zis colegului de banca spune-i ca m-am dus sa-mi iau pastilele , ca s-a spart teava , sa iau niste chei , nu stiu orice . Vezi tu . Doar sa nu puna absent ! 

Oricum e profu’ meu favorit . Ziceam ca intarzii doar 10 minute .. dar am ajuns , am facut dus , am mancat, am baut suc , prajituri .. Am vorbit la telefon . Am stat un pic pe messenger😆 si nu am mai mers la ora . La cea de a2a ora m-a intrebat : 

 ” -Ce faci ? 

 -Bine , dumneavoastra ? :lol: 

-Uite , bine si eu , pe aici pe la scoala, cu orele , predatul .. 

-E bine domn profesor , ce sa facem.. asta e😆 . 

-Nu te-am vazut ora trecuta.. 

-Am avut ceva de rezolvat acasa😀 .. 

-Acum totul e in regula?

-Dadaadada ! „

Vorbeam cu el de parca .. nu as fi chiulit sau ceva de genul . De parca ar fi fost un tip de varsta mea . Oricum ador istoria , ii ador ora deci nu se punea problema😀 Oricum nu facusera nimic la ora😆 . 


17. Ce nu i-ai putea ierta niciodata omului pe care-l iubesti ?
Sa ma minta . Nu suport minciuna . Spune-mi verde in fata dar  nu ma da cu var .
18. Ce calitate a jumatatii tale de viata iti este cea mai draga?

Nu as vrea sa insir acum niste calitati .. doar de dragul de a le spune . Imi place Ca e vesel , mereu cu zambetul pe buze . Incearca mereu sa te binedispuna.. ca ma intelege si ca ma asculta .

19. Care a fost jucaria ta preferata in copilarie ?
Nu cred c-am avut vreo jucarie preferata.. Papusile ?!
20. Pe cine te bazezi daca ti se întâmpla o nenorocire?
Ma bazez pe parinti, pe prieteni , bunica …
21. Pe cine simti cel mai tare nevoia sa protejezi ?
Protejez familia si prietenii .
22. Care e domeniul despre care ai vrea sa stii cel mai mult ?
Sunt multeeeeee.. Paranormal , muzica , societate , istorie , oameni ..
23. Cine-ti lipseste cel mai tare în acest moment?
Multe , multe persoaneeeeeeeee .
24. În ce privinta crezi ca esti cel mai putin înteles ?
Hmm .. ca nu vreau mereu sa socializez . Nu vorbesc cu lumea doar ca sa nu tac .Sa fiu in rand cu lumea. Cu 47665 de prieteni . Sunt multumita de cei actuali . Si daca nu-mi place o persoana , o evit , ne salutam omeneste si atat dar nu ma intind la discutii cu ea doar ca vai , suntem intr-un colectiv , o societate si trebuie sa ne acceptam . Nu ! E destul c-o salut si invers . Nu poti fi pe placul tuturor si nici tu nu poti sa-i placi pe toti . Uneori am nevoie de momentele mele de liniste.
25. Care e cel mai frumos cuvânt din limba ta?
Familie , iubire ..
26. Unde te simti cel mai în siguranta?
Alaturi de familie si prieteni ….
27. Care a fost cel mai frumos compliment ce ti s-a facut vreodata?
Eu nu prea cred in complimente😆. Nu le iau in seama. Uneori ti se atribuie de catre persoane doar pentru a fi dragute . Alteori sunt sincere dar .. un simplu „Multumesc” nu cred ca e de ajuns… Ultimul cel mai dragut a fost de la Denisa „ Intelligence is beauty” .
28. Care e persoana care te face sa râzi, sa te simti relaxat ?
Denisa , tata .
29. Pentru ce te rogi cel mai des ?
Sa fim sanatosi .
30. Cine te-a influentat cel mai mult pâna acum?
Parintii . Dar nu pot spune ca mi-au zis fa aia si du-te acolo . Urmeaza profilul ala. Ei mi-au invatat ce-i corect, drept , ce-i bine . Si m-au sustinut .
31. Care a fost primul tau vis împlinit?
Sa ajung la profilul si liceul dorit ..
32. În ce an al vietii tale ai simtit ca te-ai schimbat cel mai mult?
Eu sunt intr-o continua schimbare .. dar cred ca 2012 .
33. Ce inventie din acest secol crezi ca are cel mai mare impact în viata ta?
Habar nu am .

 

VII.

1.Fara sa te uiti la ceas, spune ce ora este.
14:30
2.Acum uita-te la ceas. Ce ora e?
14:25
3.Care este primul nume care iti vine acum in minte ?
Ciobi [ tocmai ce-am vorbit cu el la telefon ]😆 .
4.Ia cartea cea mai apropiata de tine, deschide-o la pag. 17 si gaseste randul 17. 
-Vreau o camera in care sa nu sforaie nimeni ”😆 . [ „Cavalerii portilor albastre ” , Ion Cringuleanu]
5.Ce porti acum?
Blugi si o bluza. 
6.Cand ai ras ultima data
Acum 5 minute cand vorbeam la telefon . 
7.Daca ai deveni multi-milionar peste noapte, ce-ai face cu banii?
I-as imparti cu ai mei pentru o viata mai buna . 
8.Daca ti-ai putea pune o dorinta, si ai stii ca s-ar indeplini, care ar fi aceea ?
Fericirea si sanatatea sunt lucrurile cele mai importante.. 
9.Asociaza  ‘ fericirea ’ cu prima persoana care iti vine in minte .
M.
10. La ce te gandesti acum?
Ca mai vreau cateva lepsuci si apoi sa le colorez ..>.< 
 

Sunt mai multe ca data trecuta…. 

Oricum a fost o placere sa le completezzz ! >.<

Cine are curajul pentru o noua runda de Lepsuci ? 

Lasati-mi un comentariu😀 !