Ma cuprinde iar corpul meu e neputincios sub mrejmele lui ..

 Sunt doar o marioneta in bataia vantului ..

  Nu pot face nimic decat sa astept . 

 Mi-e ciuda ca nu pot face nimic iar stari negativiste imi cuprind sufletul greu incercat .. 

Tu , Dorule , vii in viata noastra si nu ne intrebi nimic niciodata. Doar iti intinzi infinitele tentaculele si ne posedezi . Ne faci sa ne schimbam complet . Suntem sub dominatia ta. De ce ? 

 Am incercat sa nu mai scriu despre tine . Da , o ambitie prosteasca ar spune unii . De ce sa nu scrii despre cineva la care tii ? Dar simteam ca spun aceleasi lucruri mereu , pe care tu , le stii foarte bine .. doar ca , e perioada aia sensibila si tu esti omniprezent in gandurile mele . 

Dorul si distanta asta m-au facut sa te pretuiesc mult mai mult . Sunt o fire rece deseori si nu arat ceea ce simt iar cand o fac.. vine totul ca o avalansa de sentimente . Desi lumea ar putea spune ca sunt o indragostita incurabila si ca probabil iti arat asta des .. nu este asa si-mi pare rau . Stii cum se spune ” Daca nu te iubeste asa cum vrei tu , nu inseamna ca nu o face ” . Dar nu o zic ca un repros , nici pe departe.. doar ca imi este un dor de tine de nici nu-ti imaginezi . 

Gandurile mele sunt setate pe tine , Grumpy😆 . 

Dar Dorul , vezi tu .. ne-a prins in lanturi si nu pot sa lupt cu el . Am nevoie de tine . De prezenta ta, de zambetul tau , de tot ce tine de tine . Nu-mi pot scoate din minte zambetul tau cand ne-am vazut ultima data. De ce e atat de perfect ? De ce sunt atat de atasata de tine ? De ce tu ? De ce eu ? De ce noi ? 

Desi sunt cicalitoare iar tu enervant .. esti o parte importanta din viata mea . Inca nu-mi vine sa cred,  realizezi ? 

Doar o zi ne mai desparte. Atat . Mult a fost … putin a ramas . 

Ma crezi ca am emotii ? De parca ar fi prima intalnire . Si nu , nu vreau sa plang ! Nu o sa fac , ok ? Nu ! Sunt mare ! Doua saptamani ? Parca a trecut o vesnicie . Ma gandesc cu emotii la ochii aia , mari care ma vor privi cu atata caldura simtindu-ma in siguranta in bratele tale . Mi-e dor de tine . 

Ma atingi.. si ma cuprinzi . 

Si imi pare rau ca mereu sunt egoista .. si nu , nu e vina ta . Nu e vina ta ca a trebuit sa pleci si ca dorul ne-a cuprins . 

Desi ma simt moale si fara de vlaga .. gandul ca maine o sa te vad imi aduce cateva zambete. 

O sa fim impreuna . Eu voi tu . Tu vei fi eu . O singura persoana . 

Randuri rupte scrise-n foaie .. 

Si-mi amintesc de atatea momente frumoase,emotionante…

Am dat de frig nebun sub piele .. De cate ori nu am tremurat in bratele tale ? Nu sunt o fire puternica dar erai tu acolo mereu sa ai grija , sa ma incalzesti si sa-mi spui va fi bine . 

Atunci cand esti cu mine .. nu mai stiu cand sunt eu sau cand sunt tu . Pur si simplu ma pierd . Nu m-ai lasat niciodata la greu si mereu esti acolo . Nu am crezut ca vei fi o parte atat de importanta iar ca vocea ta va fi unul dintre cele mai frumoase sunete din viata mea .. 

As fi putut filosofa randuri intregi despre cum e sa fii indragostit .. dar nu pot . Pur si simplu . Ma faci sa ma simt speciala..  sa vad totul cu alti ochi . 

Ma iei de mana si mergem amandoi . Unde ? Oriunde . De ce nu am vazut pana acum cat de minunat esti ? Cat tin la tine ? De ce nu stiu sa ma bucur cu adevarat de tine ? Te rog , invata-ma . 

Tu Micutule . . Te-astept ca din cer.Te-astept sa imi aduci continente de palid mister .. Te-astept ca si cand numai dragostea noastra ar fi pe pamant Mai presus ..mai presus de mariri, de caderi, de mariri …de cuvant.

Si o sa lupt cu Dorul , mereu ..caci stiu ca voi invinge iar premiul va fi unul unic , vei fi TU.