Buna seara dragilor .. 

 Da , nu ne-am mai citit de ceva vreme . 2 zile e deja prea mult !😆 . 

 Si din cate vad eu a inceput si scoalaaaaaa . Un frig de nu-ti vine sa scoti nici cainele din casa si multa , multa plictiseala. Am avut o stare ciudata azi . Bine , aveam si constiinta incarcata dar asta e partea a doua . 

Mi-e lene sa invat. Sa citesc iar pentru lucrari si toate alea . Eu nu prea am avut o vacanta ok cu raceala si toate durerile alea! Nu e corect . Eu mai vreau vacanta . Bine , asta a sunat copilaresc doar ca .. e prea frig sa mergi dimineata la scoala. Credeam ca e o gluma cand m-a trezit tata . 

Dar cine in mai, iunie cand o sa fie 30 de grade o sa fie la 2,3 acasa si nu-n caldura infernala din clase? Eu , eu , eu  ! 

Lasand scoala la o parte.. v-ati simtit vreodata ca va reindragostiti de o persoana ? Ca dupa o lunga perioada in care nu v-ati vazut pur si simplu ramaneti uimiti de cat de mult s-a schimbat ? Si ca de fapt persoana e la fel doar ca .. datorita dorului si distantei care a fost intre voi vi se pare mai buna , mai draguta ? 

Sa aveti emotii cand se uita la voi , cand va saruta si mai ales cand va ia de mana ?

 „ – Nu te mai uitaaaa asa la mine😳 ” >.< 

– Doamne..😆 ” 

Asta am simtit eu ieri . Nu pot spune ca nu eram indragostita de M. si inainte doar ca .. atunci cand l-am vazut am ramas pur si simplu uimita. Poate si din cauza faptului ca mi-era super dor de el .. doar ca mi se parea ca-l vad pentru prima data , ca e prima intalnire si inima-mi sarea din piept .  Inafara faptului ca freza lui super smecheroasa pe care si-o aranjeaza din 5 in 5 minute e si mai frumoasa acum .. ma privea cu alti ochi , mai mari , mai frumosi , mai blanzi . 

Sau eram eu doar super emotionanta ? 

Mergeam de mana cu el si-l priveam si nu-mi venea sa cred ca e cu mine aici , ca baiatul asta chiar tine la mine si ca ne cunoastem de atat timp . Ca e in viata mea . E real , e real , e realll ? Sa ma ciupeasca cinevaaaaa ! 

Si da , inca o data mi-am demonstrat cat de insuportabila , enervanta, cicalitoare pot fi  ! Ma mir cum de ma suporta .  Adriana de 13 ani , Denisa de 6.. parintii mei de 18 ani aproape ! Nici eu nu stiu cum de ma suport uneori . Probabil de aia nu ma iubesc indeajuns . 

Stii cand m-ai luat de mana in centru cum mii de fluturasi imi invadau trupul ? De parca era prima oara . Nu , nu era doar ca m-am simtitt …  ca la prima intalnire .

Probabil e de bine pentru ca mereu reusesti sa ma surprinzi  , sa ma faci sa zambesc si sa ma mir ca ma accepti asa cum suntttt !😆 . Pentru mine esti un adevarat erou . 

Iti multumesc ca ma suporti si ca existi . Ca acum 2 luni , pe un frig teribil ne-am intalnit si ai avut grija de mine . La fel , acum 2 luni , m-ai luat de mana si simteam cum plutesc . 

Fericita ? Bine , sunt putin . Ok , recunosc , putin mai mult . E frumos sa realizezi ca ai persoane alaturi de tine care intr-adevar iti fac ziua mai frumoasa si pe care trebuie sa le pretuiesti cu adevarat ! 

Dar asta nu inseamna ca nu esti si tu enervant . Bine , eu-s mai enervanta pentru ca sunt Isabela😆. 

Cuvintele poate ar fi de prisos . As vorbi despre tine pana m-as plictisi . De fapt , stii , nu m-as plictisi niciodata ! 

Dragul meu , M. multumesc pentru tot , tot . Si la cat mai multeeeeee alaturi de enervanta de Isaaaaaa ! 

Melodia zice poate ce eu am omis . 

O seara placuta dragilor !