Probabil sunt doar o stea calatoare, ratacita  ce-si cauta cerul  .. 

  Ma inchid in mine . Fata de ceilalti . 

  Nu vreau sa fiu sociabila . Nu vreau sa aud de nici o problema . 

  Doar imi pun castile la refuz si calatoresc spre o alta lume , una a mea . Doar a mea . In care pot visa cu ochii deschisi fara ca nimeni sa-mi puna granite la vise .. 

  Acolo totul e perfect. Tu , eu , ei . Fara boli , referate , proiecte , ploi , vant rece , necazuri . 

  Imi place sa ma intind pe pajistea mea plina de lalele multicolore iar mireasma lor sa-mi imbie simturile . Sa le simt petalele fine mangaindu-mi fata ..  Sa ma uit la nori si sa ghicesc formele lor . Ma simt ca un copil rasfantandu-se-n propriile vise . 

  Sunt o visatoare , asta-i clar . Si Scott e-n lumea mea . Stam imbratisati . El visand la cateluse , eu .. eu visand la ” mai bine”.

  Ma pierd insa in ochii lui , mari blanzi si cand vine sa-l mangai .. ma bucura enorm . Imi place sa ” pierd timpul cu el . Ma iubeste sincer . Fara a-mi spune un cuvant . Doar privindu-l stiu ca ma iubeste . Seara e langa pat , urandu-mi din priviri ” Noapte buna micuto ! ” .. Eu ii mangai usor chipul , asteptand dimineata sa ne regasim . Si peste 30 de zile ma voi desparti si de tine . Inca nu realizez . Imi esti mai mult decat un prieten desi esti necuvantator . 

 Spuneam ca nu vreau sa fiu sociabila . Duminica nu am iesit in oras cu ea , asa cum ma rugase . Cateva persoane mi-au reprosat dar sincer .. ma lasa rece . Am preferat sa ies cu Scott , sa ne plimbam. Sa luam o mica mare gura de aer . Doar eu si el . Sa strabatem orasul pana ni se face foame . 

 Sunt o ciudata . Nu fac ceea ce face toata lumea . Cine nu ar iesi cu prietenii in loc sa plimbe un caine ? De ce nevoia asta de singuratate ? Poate pentru ca am ajuns la un punct in care vreau sa ma inteleg , sa petrec timp cu mine insami . Sa fiu doar eu . Suna atat de egoist. 

 Vad lumea in juru-mi agitandu-se pentru tot felul de lucruri ce mie mi se par infime : un ruj , parfum , cadouri , petreceri.  Nu , nu sunt din filmul asta . Si nici nu vreau. 

 Pur si simplu simt ca renasc . Redevin de fapt , vechea EU. Tipa putin introvertita , pierduta-n fel de fel de povesti stiute doar de ea. Imi inchid sufletul . Nu poti intelege nimic din el . E-ngradit cu porti mari , grele de fier . Indestructibil . El m-a facut asa . Nu cum se zice .. unele intamplari . Eu am ales sa fiu asa. 

 Vad cupluri zi de zi . Unii se iubesc .. altii cica o fac . Nu vad nimic in privirile lor , nici o stralucire , nici un Dumnezeu. Ori ochii mei nu stiu sa priveasca in adancul lor ? Oare sunt mult prea captata de propria-mi lume pentru a vedea adevarul ?

  Poate ma amagesc traind in propria-mi lume refuzand  viata ” normala ” , sa fiu ca ei . 

 Tu .. tu esti acelasi . Sunt eu prea schimbata .  Desi m-am inchis si refuz sa fiu ca ei , sa traiesc precum ei , sa ma port ca ei .. sentimentele mele sunt aceleasi . Incercam sa lupt cu ele . Sa nu mai fiu atat de atasata . Sa incerc sa te privesc cu alti ochi . Dar cum poti sta fata-n fata cu persoana la care tii si sa incerci s-o vezi altfel decat pana acum daca ea nu ti-a gresit ? 

 Si .. lupt sa nu ma consum ca nu esti bine . Si e doar vina ta .. putin si a mea . Daca as fi fost acolo , la momentul potrivit totul ar fi fost bine . Dar antiteza e apasatoare . Tu , sentimente , suflet rigid . 

 Poate de asta nu-s eu . Lupte interioare . Dor , dorinte , vise , libertate .. 

 Sper doar sa fie bine .. cine va castiga nu stiu . Ramane de vazut ..

Ambiguu ..

Together as one

Against all others…