Pot spune ca atunci cand s-a lansat Rihanna imi placea. Avea melodii faine ..

 Acum .. din cele mai recente imi place doar ” Man Down ” . 

Si mai nou „ Diamonds ” .

Eu-s altfel decat restul.. nu ascult o melodie la cate ore,zile dupa ce e lansata.. ci la o luna , doua .

Nu-mi place sa ascult aceleasi melodii ca toata lumea . Astept sa se  ” invecheasca ” putin . Sa se potriveasca cu starea mea , sa-mi placa. Sa ma atraga . Nu sa o ascult doar ca e la radio sau ca e fredonata zilnic …

Asa si cu melodia asta…  zilele trecute aveam o stare apatica , plictiseala , frig .. nici eu nu am stiut prea bine si am auzit-o. Mi-a intrat imediat in minte si de atunci o ascult macar de 10 ori pe zi . Cel putin azi la 7 dimineata in telefonul meu suna „ We’re beautiful like diamonds in the sky ” .. 

S-a schimbat mult.. Masonii astia ce fac din tine , nu ? Dar o sa vorbesc despre asta cu alta ocazie..

Melodia asta are ceva. Un impact neasteptat, tulburator asupra-mi . Nu are cele mai filosofice versuri… doar ca-mi place! 

Ma duce cu gandul la M. La evadari , plimbari .. la noi . 

Partea mea preferataaaa .. 

When you hold me, I’m alive