Ce nu prea suport eu ? Scuzele .. si nu ma refer la alea ” Scuze ca am dat peste tine ori ca ti-am furat ideea pe care vroiai sa o spui la ora ” ..

  Nu .. ma refer la alea care mi se par de-a dreptul penibile . Nu am putut sa vin/scriu/invat/merg/ajut ca ma durea capul,maseaua,parul,unghia,varful nasului ..

  Eu consider ca sinceritatea face aproape totul intre doi oameni . Nu esti sincer e cam aiurea .. pici in ochii mei . 

  Nu consider scuzele ca o cale de a spune „Nu ” intr-un mod dragut.. ci doar niste minciuni . Gogonate !

  Urasc minciuna .  Prefer sa-mi spui verde in fata . Ma voi supara dar eu-s genul care-mi trece repede. Ce rost are sa tii ranchiuna pe om ? Viata-i prea scurta sa urasti ori sa fii suparat/a.  Spune-mi ca nu ai chef , ca ai altceva  de facut dar nu sa minti . E jignitor . E injositor . Te minti de fapt pe tine .

  Eu nu pot sa mint . Mereu ma simt aiurea . Ma apasa constiinta si trebuie sa spun adevarul . Foarte,foarte,foarte rar mi-am mintit  parintii . Pentru ca sentimentul de vinovatie aparea imediat.. si ei oricum ma cunosc foarte bine . Dar prefer sa spun adevarul .. poate nu ” Stii , nu am chef de tine azi , fugi si ia-ti o viata ” .. dar  incerc sa fiu sincera .

  Scuzele astea penale mai apar si dupa ce o persoana nu da niciun semn de viata cateva zile si apoi se gandeste ea cu creierasii ei  , pusi la munca , poate pentru prima data in viata cu adevarat ce sa zica..  Ce-ar fi sa nu mai zica nimic ? Cam tot aia ar fi . Ori o scuza jalnica ori tacerea pentru mine ar fi cam aceeasi chestie .

  Probabil daca acorzi mult prea multa atentie unor persoane si-o iau in cap . Dar roata e rotunda , nu ? Si nu ma refer la razbunare . Nu , nu .. aia-i arma prostului . Dar indiferenta merge mereu ? Tot un fel de razbunare e dac-o iei asa. 

  Si ajung sa-ti strice ziua persoane de la care nici nu te astepti . Sunt acolo pe un piedestal .. si poc deodata pica si ce pacat.. mai greu sa ajungi inapoi . E o ierarhie , corect ? 

  Probabil de aia se spune sa nu ai prea multa incredere in persoane .. Oricum din orice greseala trebuie sa invatam , nu ?