A venit luna februariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie ! 

 Va dati seama ? 

 EXTRAFANTASTIC ! 

A inceput bine , de ce sa mint ? A fost frumosss afara. Un soare de aprilie ce-ti incalzea chipul si .. desi seara dupa 5 , s-a lasat intunericul , soarele meu a fost EL . Da , hai gata cu romantismul😆 . Cu alta ocazie ca apoi nu mai termin !😳

 Va fi o luna aglomeraaattta rau rau rau rau rau rau ! 

 V-am mai zis ca nu-mi place sa primesc sau sa dau cadouriiiii ? 

 Deci e moarte curataaa . Stiu ca e super cand primesti cadouri , ma repet .. dar un simplu ” Ohh ce dragut , vaiii mersi ” nu e de ajuns . Si cand e sa faci cadouriiiiiiiii …… vai mama . 

Pe 8 e ziua Adrianei . Face 18 aniiiiiiiiiiii ! M-am gandit deja la cadou .. darrr .. mi-e lene sa ma misc in oras sa-l iau , sa il dau mai ales ca pica vineriiiiii ziua ei . Of ! 

Apoi vine super ” sarbatoarea ” .. de pe 14 februarie. Tot mai putini sarbatoresc Dragobetele preferand 14 februarie . In ultimii doi ani cel putin nu am fost singura de 14 februarie .. Anul trecut nu a fost cine stie dar acum .. e total diferittt ! 

E ciudat sa faci cadouri baietilor ! Am mai zis , le-as face numai camasi si tricouri care dupa sa le  „furrrr ” ! Unele haine de baieti sunt super !  

Exact ! Ca si camasa lui verde in carouri.O ADOOORRRRRRRRRRR ! Cu prima ocazie ” o imprumut” 😳

Mie nu-mi pasa ca e Ziua Indragostitilor .. pot sa-i arat in fiecare zi cat tin la el , nu trebuie sa ma port altfel joi , caci intr-o joi cade . Si daca vrei sa-i oferi ceva , poti , de asemenea sa-i dai in fiecare zi , nu sa astepti o zi pe an .. pentru asta !
Ziua de 14 februarie.. e importanta din alt motiv  dar pentru asta voi face un post la momentul oportun. 

Insa pentru unii va fi doar o simpla joi , de februarie..

Tot in februarie , pe 9 e olimpiada la istoooooooooooooooooorie ! Sper ca anul asta sa trec mai departe!Trebuie de fapt ! E mult mai usor ca-n anii precedenti ! 

Vreau sa treaca cat mai repede, sa vina martie , apoi aprilie si caldura in sfarsitttttttt ! 

M-am saturat de frig , de vant , zapada , fleoscaiala .. sa-mi inghete picioarele sau sa tremurr de frig!

Bun venit februarie ! Fii bun cu noi ..