Stiu ca am absentat de pe blog , mai mult ca niciodata. Probleme cu netul , cu timpul ..

 O sa citesc tot ce-ati scris . Promit . 

Dar azi .. adica inca 17 de minute , e 8 februaaaarie !

E ziua prietenei mele , Adriana . A facut 18 ani !!!

Stiu ca poate uneori am fost o nenorocittta , o jegoasa cum imi spune Denisa si ca nu m-am purtat cum trebuiee.. , e egoista si nu te-am inteles mereu , dar sentimentele mele au ramas aceleasi . Chiar si dupa 13 ani .

Chiar daca ne-am schimbat, ascultam genuri de muzica diferite , mie-mi plac tipii cu ochi albastri iar tie cei cu ochi caprui , tot te iubesc . 

Te iubesc caci in ciuda la tot ce s-a intamplat ai fost langa mine asa cum ai putut . Cu-n sfat sau o imbratisare calda. 

Te iubesc pentru ca doar tu esti ” Adinaaa Pisicuutttta ” !

Motivele pentru care te iubesc sunt multiple , nu as putea masura niciodata sentimentele . . si daca vorbele nu sunt de ajuns , imi pare rau ca nu am aratat asta de fiecare data .

Ce pot sa-ti doresc ? Multa fericire , sanatate , impliniri , drrragosttte , iubireee,  prieteni , banii , Mercedesuriii😆 !

Sper ca peste 20 , 30 , 40 de ani sa ne amintim cu drag .. de toate zilele frumoase si mai putin frumoase !

Te iubesc copciloooooooooooooooooooooooo !

O viata frumoasaaa !

[ Promit ca maine dupa ce vin de la olimpiada de la istorieee , o sa citesc tot si o sa scriuuuu , am multe de scrisss . O seara placuta . Un sfarsit de saptamana mai frumos ca al meu ! ]