O buna intrebare . 

  Multi cred ca daca doua persoane de sex opus au ramas prieteni dupa o relatie  ori mai au sentimente unul pentru celalalt ori nu au avut deloc.

  Care varianta e cea corecta ?

  Eu nu am avut zeci de relatii .. nu sunt genul. Dupa ce termin una , imi ia de obicei , ceva timp sa-mi revin. Depinde de tip. Adevarul ca doar cu unul dintre ei nu am ramas amica. El , evident , a fost o greseala. Enorma . 

  Dar.. in rest.  Vorbesc. Bine , putin mai rar , dar.. 

  Faza e ca nu puteti fi cei mai buni prieteni la doua zile dupa despartire. Depinde cum a fost facuta despartirea. Pasnica sau cu certuri violente. Sau care a fost motivul : gelozie, infidelitate, nepotrivire de caracter , certuri dese .

 Trebuie sa asteptati un pic. Spre exemplu eu .  Chiar aseara am vorbit diverse cu un fost. Cel putin de la jumatatea anului precedent vorbim. Relatia mea cu el , a fost ok , nu prea ne-am certat.. si ne-am despartit din prea multa monotonie.Dar fara reprosuri,injuraturi si altele.

 Cred ca si relatiile astea cu fostii/fostele trebuie sa aiba o limita. Nu ii poti spune chiar orice sau sa petreci mult mai mult timp cu el/ ea decat cu actualul/a. Sau sa ti-l transformi in cel mai bun/a prieten/a.

 Eu , cand vorbesc cu fostii , nu ma mai gandesc la ce a fost … nu mai simt nimic pentru ce a fost. Mi-e indiferent.Le consider doar persoane cu care nu am avut tangente din punct de vedere sentimental.

 Bine, asta-i la fete… dar cand baietii sunt prieteni buni cu fostele , e cam nasol . Baietii sunt usor influentabili ! Si fetele-s mult mai geloase. Fetelor recunoasteti ! 

 Oricum faza e ca daca vreti sa fiti prieten/a cu un fost/a clar nu trebuie sa mai simtiti nimic pentru el/ea!Doar ceva de genu „ Da, tin la tine cat sa nu moricum zicea un amic .  Daca mai e ceva la mijloc va veti simti rau de fiecare data cand o sa va vorbeasca despre planurile,relatiile ei/lui.

Si de obicei.. cu fostii mai e o problema : salutul. Fetelor se asteapta salutate iar baietii sunt orgoliosi. Important e sa va salutati , daca vrei , amandoi odata. Cel mai nasol mi se pare ca atunci, cand vorbesti despre un fost, care poate , si-a dat silinta si poate chiar tu ai fost nenorocita, sa-l injuri si sa-l faci albie de porci ! Daca nu v-ati inteles, ignora-l. Evita-l. Inteligentul cedeaza prima data !

Si.. voi ? Ce fel de relatii aveti cu fostii/fostele?