La multi ani dragule..

    Desi aceasta urare nu ar trebui spusa . 46 de ani , ha ?! 

    De ce ne-ai parasit ? De ce ? Doar raspunde-mi . Da-mi un semn . De ce ai fost un las ?!  

    De ce nu te-au lasat sa te bucuri de viata ca un om normal ? De ce nu ti-ai asumat eticheta de vedeta? Stiai ca asta se intampla ! 

   De ce ai pedepsit lumea , de ce ai facut-o ? De ce ne-ai lasat fara vocea ta ? Fara pletele-ti balai ? De puloverele tale largi si blugii tai rupti ? 

   Ne este dor de tine , scumpule . De tot ce tine de tine . Extrem de dor ! 

  Stii cat mi-as fi dorit sa traiesti si sa te vad intr-un concert ? Desi in Romania cu muzica rock e mai greu .. cine stie, poate ca intr-o zi veneai si pe la noi , astia vai de noi . Doamne ce bucuroasa as fi fost . 

  Imi cer scuze ca nu te ascult de prea multi ani . Si sa stii , ca nu-ti ascult fosta formatie doar pentru tine , pentru frumusetea ta. Aveti melodii superbe , unele calme altele care se potrivesc perfect cu adolescentii de azi.

  Si totusi .. doamne ce voce ai avut . Stii ca am fost indragostita de tine ?Nu ca acum n-as mai fi.  Ai fost tare cool nene . Probabil nu am fost singura in aceasta postura. 

  Da… desi esti un rebel nu mi-a placut niciodata cum distrugeai chitarile😆

   Doamne , Kurt, ce om ai fost..  As vrea sa-mi spui orice , nu conteaza , chiar si ” Mmmmm-ul” din ” Something in the way” doar sa-ti aud vocea. 

    Iti multumesc pentru tot , pentru ca , uneori , melodiile tale ma ajuta sa-mi revin .

   Ai grija de tine acolo , sus .