As fi prelungit zilele daca as fi putut .

    Secundele le-as fi transformat in ore iar acestea din urma in zile. Doar sa mai ramai.. 

    Cand ti-e bine timpul trece atat de repede . Nu-i pasa ca ai mai vrea sa prelungesti starea de bine . Nu ! E crud si rece .. cand ai probleme , te apasa si parca nu mai trece .

    Desi cineva drag pleaca din viata ta , poate pentru o perioada scurta de timp , nu e de ajuns sa ai alte persoane in juru-ti. Caci nu poti fi un intreg daca lipseste ceva , corect ? 

    6 luni ? Cand au trecut atat de repede ? Imi amintesc de plimbarile noastre , dimineata devreme , la 7. Mai tii minte cand m-ai trezit la 5 si plangeai si in intunericul ce ne cuprindea tu-mi zambeai fericit desi eu inghetasem de frig ? 

   Mi-e atat de dor de tine . De diminetile cu tine . Sa vii usor , si sa deschizi usa cu nasucul.. si sa mancam amandoi. Sa vin de la scoala , sa ma mirosi si sa te alinti , sa ne iubim . Sa ne intindem in pat si sa-i facem in ciuda mamei , care nu ne lasa.. 

   Sa cantam , sa iesim afara si tu sa fii gelos pe M. Sa nu ma asculti si sa fugi ca nebunul. Doamne cat mi-e de dor..

   Marti ? De ce n-am scris despre tine marti ? Poate pentru ca nu realizasem inca . Poate pentru ca pe moment nu ti se pare ceva grav. Stii cat te-am rugat sa stai , sa te imbratisez, sa te iubesc.. Erai mult prea nerabdator sa pleci .. Si-ai plecat. Nu,nu am plans pe moment dar sufletul meu plangea dupa tine.. 

  Dimineti reci fara tine . Si azi .. te-am strigat desi ne despart 3000 de km .. si tu stateai in fata mea , cu capul plecat cu ochi tristi si goi . Imi pare rau ca tanjesti , ca nu mananci , ca esti speriat.. Imi pare rau. 

  Mi-e dor sa ne plimbam in tot orasul , sa ma ajuti sa uit de toate. Sa nu ma faci sa ma simt singura..

   Cand ne vom revedea ? Poate niciodata. Poate mai devreme decat ne-am dori. Mi-e dor sa ne prostim si sa facem poze. Imi lipsesti Scott.. mult , mult prea mult . 

eu cu scott