INCEPEEEEEEEEEEEEE CU TINEEEEE ! :lol: 

 Da,  nu-mi pot scoate din minte acessssssst refren .

 Calendaristic cica vine primavara vineee. 

 Eram azi prin oras si in spatele meu era un vecin , foarte de treaba tipul , cu fiica lui pe care o cheama tot ISABEEEELA😳 si fara sa vreau am auzit dialogul lor : 

 „ -Tata si maine vine primavara ?? Nu-i asa ca vine ? 

 -Mai tata trebuie sa intelegi ca doar calendaristic vine .. mai dureaza pe putin o luna..

 -Dar tata eu vreau sa vinaaaaaaaaa ! ” 

 Doamne , ce dragutaaa era😳 . 

 Deci , maineeee baietii o sa primeasca martisoaaaaaare sau ” martigase ” cum imi place mie sa le zic  :lol:.

Siiiiiiii am o stare buna . Notati-va intr-un calendar , pe frunte ca-s binedispusa dupa 2 zile in care am fost .. ca si moartttttttaa😆 .. sau ca si Luceafarul ” Un mort frumos cu ochii vii . ” Nu stiu daca neaparat faptul ca l-am vazut pe M. ma face sa ma simt mai bine . Desigur si asta.. doar ca .. vreau pur si simplu sa nu ma mai gandesc la diversele chestii ce-mi sfasiau mintea. 

Azi a fostt o vreme atat de superba .. dar eu m-am infundat in Luceafarul . Deci daca pica la BAC la anul , je seras une homme mort.  :lol: dar gataaa cu problemele am zisss. 

Stiu ca nu se va incalzi subit de maine dar eu nu ma supar sa fie 5-6 grade ca astazi . Chiar delocc. 

Ce sa mai , va urez un inceput de primavaraa frumos si cu mult , mult , mult soaare in sufleteee ! 

Si nu uitati aceasttta piesa.. :lol: