A, si am ajuns la articolul cu numarul 400 . Realizati ?! Eu nu😆 .

 Cand a trecut timpul atat de repede ?!!!!!!! Cand ?! 

 Imi amintesc cum am pasit in blogosfera.. si am inceput-o asa, in mod rautacios .. cu-n articol despre fetele tencuite ale fetelor😆 . . dar l-am sters.. 

 Nu am avut vreodata intentia sa renunt la blog . In unele zile poate nu am avut decat 10 vizualizari dar cui i-a pasat ?! Recunosc , ma uit zilnic la statistici dar asta nu ma influenteaza in vreun fel . 

Scriu pentru ca-mi place si daca mai sunt si apreciata si mai bine ..😆 . 

In curand si blogusorul meu drag o sa faca un anisorrrrr. Am scris diverse : opinii , lucruri la suparare [ gen 3-ul de la informatica pentru care l-am blestemat pe profesor pentru toata viata. Bine ca nu mai este in liceul nostru, sa-i mai chinuie si pe altii ] , muzica , arta [ videoclipurile lui Radu, ale Denisei ] si sentimente . Un amalgam de sentimente . Intr-o perioada blogul meu era doar despre M.😳 .. astfel incat Denisa imi spunea ” Un nou post ? Sa ghicesc : despre M. :lol:”

In fine , am lasat-o mai moale.. totusi mi-e dor sa scriu compuneri .. pacat ca timpul nu-mi permite -.- Am doar vreo 5858 de eseuri si vreo 558 de exercitii la istorie.. dar daca am intrat in hora.. trebuie sa joc pana la capat, corect ?! 

Si totusi v-ati bucurat de primavara,ha? Azi e urat.. cica de maine iar se incalzeste.. dar eu vreau sa fie cald si azi !!

Un sfarsit de saptamana placut tuturrrrrrrrrrrrorrrrr ! :oops: