Cand te inveti cu un anumit program iti vine foarte greu dupa . Desi e duminica si lumea normala , gen M. sau Denisa, doarme [ea , lumea ] pana la 12,1.. eu nu . M-am trezit la 7 jumatate😆 .  Serios ?! Mai dormi Iso daca mai poti .

    Si intoarce-te si pe o parte si pe alta.. pana cand , cateva raze timide incearca sa patrunda prin perdeaua de-un albastru incredibil . Desi nu dormeam de ceva timp ma simteam de parca era amiaza.. Ma uit la telefon . Chipul lui imi zambeste dintr-o fotografie si-mi face in ciuda ca e abia 9 si un pic ..

   Cat de frumos poate sa fie afara , Dumnezeule ! Oare chiar s-a dus iarna ? De tot ? Ieri a fost un frig .. doamne doamne . Mai frig ca-n ianuarie. A nu se lua in seama ca noi ne-am imbracat ca pentru primavara ! Deci nu se pune , ok ? 

   Totusi alea cateva raze de soare au fost foarte hoate ! A fost un soare cu dinti ! Chiar cu niste carii , as putea spune . Dar probabil si lui ii este teama de dentisti ca si mie de altfel . Oricum daca ii strica vreun dintisor ? Cine ne mai lumineaza noua zilele ? 

  Astazi e diferit. E o duminica perfecta ! Doamne cat de frumoasa poate fi . Cum sa nu profiti la maxim de ea ? Si-ti vine sa iesi , sa fugi , sa-i zambesti soarelui , sa sari .. sa te porti copilareste .  Sa-ti pui rolele si sa zburzi pe asfaltul viu .. ori sa mergi cu bicicleta desi poate o sa dai de noroi , ce mai conteaza intr-o zi ca asta ? 

  Pentru unii e doar o zi normala de duminica .. dar pentru mine .. nu . Nu-mi vine sa cred ca in sfarsit e cald . Putin mai cald ! Ma bucur atat de mult ca nu o sa mai inghet de frig si mainile mele nu vor mai fi atat de reci !

  Incredibil.. incredibil ! Si totusi ma simt atat de moaleeeeeee… daca pamantul n-ar fi ud , m-as intinde pe o patura si as cocheta cu soarele  , sa mai ramana , sa nu plece. Sa nu o lase pe tanti iarna sa se intoarca.. Astenie de primavara?Neeeeea… nu acum .

  Sper sa fie o zi frumoasa ! Si va urez si voua aidoma . Sper ca si soarele va zambeste dintr-un colt .

  Primavaro adu-ne la viata !