”  Mai tii minte cand imi ghidai pasii iar eu timida te urmam ? 

    Stii .. nu cred c-am putea vreodata sa-ti multumim ca existi . Nu , niciodata . Nici daca am aduna toata cuvintele din lume si le-am aseza in cea mai frumoasa ordine . Tu , tu meriti mai mult decat cuvinte. Meriti fapte . Meriti dragoste, atentie .

   Si totusi.. tu meriti totul . Ti-as darui luna , soarele chiar si stele sa-ti fac cel mai frumos colier.  Mi-e dor sa-ti cant ” E ziua ta mamiccco ” . Cred ca si acum as avea emotii . 

   Iubire ? Un cuvant maret si totusi atat de infim pentru tine . Un ” te iubesc ” nu cred c-ar fi de ajuns .. chiar nu stim cum ar trebui sa-ti multumim , aratam existenta ta. Tu esti cea care mereu ne aduce zambetele pe buze . Esti doza noastra de optimism. Ce ne-am face fara tine ? Nu , nu vreau sa ma gandesc la asta. 

  Esti un inger. Un inger fara aripi in viata noastra. Esti atat de minunata.. 

  Stii nu vrem sa parem lingusitori pentru ca stii tu , e ziua aia, ziua mamiiiiiiicilor , ziua femeii .. doar ca daca nu putem anul asta altfel , o facem prin neobositele cuvinte .

  Ne este un dor nespus de tine .. Si un sincer ” multumesc ” pentru toate sacrificiile , pentru tot ce-ai facut pentru noi.

  Indiferent de trecerea anilor.. tu vei fi mereu frumoasa si tanara.

  Te iubim enorm. Probabil am scrie la nesfarsit despre tine …

  La multi ani mamica draga ! 

                                                                                               I & M ”