Postul asta e scris de aseara.. dar eram mult prea obosita sa-l termin.

Vreau inca o saptamana in care sa stau acasa.

Sunt mult , mult prea obosita. Serios. Am fost stresata cu istoria.Desi lumea imi zicea ca nu ar trebui, ca „lumea” se califica la judeteana doar ca sa stea saptamana aia acasa, dar serios , nu te poti duce si sa iei 40,50 de puncte din 100 cum am mai vazut😆 unde e onoarea ta? Ai lasat-o in pat de la prea multa leneveala..

A fost nasol pe de o parte sa ma reintorc la scoala.Mi-era dor de 2-3 colegi acolo.. si sa stau in banca visand.Si sincer am avut un chef de ora de sporttttt. Doamne ! 

Cel mai rau a fost recuperarea lectiilor . Parca erau toate in chineza.Cel putin la economie..Cica nu o sa mai fie probleme pe semestrul al doilea .. si iata-le iar. Si eu am niste goluri imense. Am incercat sa invat in seara asta, chiar am incercat.Credeti c-aam reusit ?Nu. Sunt prea obosita. Am dormit de la 3 la 7 ! Ca niciodata. Si o sa ma culc imediat😆 ! Tot ce-mi ramane e sa sper ca nu-mi va striga numele maine .. la economie. Ei .. si daca o va face .. da speram sa nu !

Si olimpiadaaaa.. daca nu ar fi fost raul de pe microbuz ar fi fost perfecttta ! Cum sa vomit fix cand am ajuns in Husi ? Frumos, stomacul meu ma iubeste !

Iar oamenii aia inteligenti din Husi m-au botezat ” I.Ovidiu Isabela” . Serios? Ma uitam si eu pe usa si radeam de una singura.. Le zic alora ” Vedeti ca ma cheama Olivia nu Ovidiu! ” ” A pai ce sa fac eu daca asa-i scris ? ” ” Cum adica? E imposibil sa ma cheme si Ovidiu si Isabela” .. CE DUMNEZEU !

In fine , ne-am amuzat teribil. Si cica e vina profesorului zise tipul cu creti . Serios ?! Poate sa fie scris Oana. E vina alora de la inspectorat . Mi-a fost sila ca mi-a fost pronuntat prenumele de Olivia prea des. Doar proful de istorie imi mai zice asa..😆 Nu prea raspund cand ma striga careva asa.

Apoi .. in sala. Erau multi copcii de a8aaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! Si vreo 2 de a9a , 3 de a10a.. si inca 2 de a11a. Dar a12a? Era un tip acolo , semana cu M. Bine ca ala avea parul mai scurt si fizionomia diferita. Dar la ochi si cum era imbracat ! Doamne ! Palton negru si o camasa verde ! Nuu nu nu nuuuuu !

Apoi un alt tip. Parea a11a cam asa. Tipul cu palton era a12a. Era parca mai dezghetat. Mai radea, mai una alta. Dar parca nu era ca celalalt. Imi atragea atentia. Avea ceva. Purta ochelari. Bonus. Imi plac tipii cu ochelari. Bine , nu toti. Nu-mi plac aia cu dioptriile prea mari care-ti fac ochii mici,mici !

Vorbeau profesorii supraveghetori pe hol si eu cu celalalt m-am amuzat de ceva si a intrebat si el , care-i treaba? De ce amuza aia ? In sfarsit , un semn !😆 Imi paruse arogant. Ca aia ne ziceau , vai duceti-va la baie , vin subiectele in curand. Blablabla ! Si el venise si isi bagase parca anumea pachetul de tigari in buzunar in fata noastra..

Nu avea accent de moldovean. De aia de la tara.. valeu !

Si apoi m-a intrebat o gramada de chestii ! Eu la inceput cel putin sunt reticenta intr-o conversatie. Astept sa vad cum e celalalt. Si am inceput sa vorbim . Despre liceu , profile , facultate , olimpiada. Aparentele inseala. Era foarte dezghetat tipul. Da, e de bani gata. Dar e primul tip de bani gata de treaba pe care-l intalnesc😆

Avea ceva. Nu m-am indragostit .. doar ca e genul de persoana cu care ai sta la vorbe ore-n sir fara sa te plictisesti.In timpul olimpiadei imi arata degetul cat de rosu e si ca a obosit..😆 Oh , ce mila imi provoca.

Si apoi .. am terminat inaintea lui.M-a mirat gestul lui. Mi-a facut cu mana si mi-a zambit. Putea sa n-o faca. Foarte de treaba.

Asta mi-a aratat inca o data ca aparentele inseala amarnic si ca nu mi-am pierdut capacitatea de a comunica cu strainii!:lol:

Da, dar subiectele m-au enervat.Mi-a picat ceva din Razboiul Rece si m-am ofticaaat. NU-L INVATASEM DELOC. Ma asteptam la un 6 !😆 Tipul la o nota si mai mica. Il auzeam pufnind in spatele meu😆

Am luat 8,20 !! A 5a . Wow ! Bine ca vreau eu sa se pune pe site-ul inspectorul sa ma conving eu . Tipul a luat mai putin . Dar m-au ajutat lectiile . O sa stau relax la ore. Fix lectiile astea urmeaza.

A fost supeeeeeeer. Bine daca nu as fi cautat autogara vreo jumatate de ora:lol: pentru ca noi coborasem cu proful in alta parte.. Eihaa ! Si da, nasparletul ala. Oh doamne ! Urasc persoanele care se uita intr-un mod ciudat.. la tine ! 

Si pe microbuz.. pustani de 16 ani care ziceau ” Ma duc acasa si primul lucru pe care-l fac e sa beu ” . MOLDOVENII ASTIA! De fapt era doar un pustan. Vai de mine se duce el acasa si isi incarca rezervorul jucandu-se la calculator si o sa bea cat mai mult cu putinta. Apoi cand a coborat a fost tinta mistourilor. Nu stiu , dar unele lucruri le pastrezi pentru tine si nu urlii la telefon in tot microbuzul.

Ca de obicei .. care era full . Miros de ceapa, branza, transpiratie.. ! Frumos ! Plus raul meu de masina . Atmosfera perfecta! Si orasul Husi e dragutel. Imi plac mult cladirile vechi .. si fostele case evreiesti . In rest.. e micut , strazi naspa, trotuare si mai naspa. 

Mi se inchid ochii efectiv ! Am nevoie doar de o reintoarcere in pat. Si sa dorm macar 2-3 zile .. Oricum sunt apatica. Nu am chef de nimeni , nimic . Chiar tata zicea ca nu-s in apele mele. Nu e vorba despre asta. Doar ca .. vreau cat mai repede sa vina sfarsitul de saptamana sa-mi pun la punct lectiile si sa le arat eu lor ! N-am putere nici sa omor o musca.Leneveala de cu lunea . Superrb ! 

O saptamana placuta dragutilor .. si ne mai citim noi !