1: Ultima ta relație a fost o greșeală?

Nu stiu daca pot s-o numesc greseala.. oricum din fiecare am ceva de invatat.
2: Ce faci când ești trist? Cânți, dansezi, desenezi… altceva?

Ascult muzica intristandu-ma si mai tare.. si mai scriu .
3: O persoană ce nu o vei uita niciodată?

Habar n-am acum .
4: Prietena ce nu te-a trădat niciodată?

Prietenele : Denisa si Adriana.
5: Vorbește-mi despre pasiunea ta cea mai mare.

Scrisul. Imi place sa scriu. Ma uit pe geam , in gol si deodata imi vin niste metafore si pac😆 incep sa scriu. Stiu ca nu scriu mereu exceptional dar e o metoda de a ma refugia .
6: Trei adjective ce te descriu?

Sensibila , sincera , impulsiva.
7: Te placi? Ai schimba ceva / la / în tine?

Nu-s narcisista. Da , sa nu ma mai atasez repede de persoane .
8: La ce te gândești acum?

La M.
9: Ultima melodie dedicată ție? De la cine?

Luna Amara- In tine tu . De la Denisa.
10: Ce job ai vrea să ai?

Sunt cea mai nehotarata in privinta asta. Oscilez. Mai nou vreau profesoara de istorie.. 
11: Tatuaje?

Nu . Mi-e ca m-as plictisi si as vrea alta mazgalitura. Dar daca in viitor o sa vreau .. o sa fie evident un craniu cu niste trandafiri😆
12: Piercing?

La 14-15 ani eram obsedata de ideea asta. Inca nu am renuntat la idee. In limba😆 !
13: Ultima carte citită?

” In vreme de razboi ” si ” Dorian Gray ” .
14: Ultima călătorie făcută?

Calatorie e mult spus .. In Husi.
15: Crezi în a 2a șansă?

Depinde de greseala.
16: Cuvântul preferat (în orice limba ar fi)?

N-am unul preferat : familie , iubire , devotament.  
17: Film preferat?

Deocamdata ” The Vow” . 
18: Cadoul pe care îl primești cel mai des?

Habar n-am . Atentia e destul.
19: Ce crezi că crede lumea despre tine?

Chiar azi eram la TIC si-mi zice o colega” Stii mie imi place de tine . Esti super. Esti calma , daca  vrei sa-ti spui opinia o faci , fara sa tipi. Esti asa.. chill ! ” Habar n-am. Nu-mi pasa. Nu-i poti multumi pe  toti. 
20: Ai mâncat vreodată atât de mult încât să ți se facă rău? Ce anume ai mâncat?

Daaaaa . Dulciuri ! :lol: 
21: O lege îți zice că trebuie să renunți la unul din ale tale 5 simțuri; pe care îl sacrifici?

Ce lege tampita !
22: Te-ai îndrăgostit vreodată de o persoană pe care la început nu o suporta ?

Da ! Dar mi-a trecut la fel de repede.

23: La ce vârstă ai primit primul sărut?

Oh Doamne ! Numai sarut n-a fost ala.. 11.
24: De câte ori ai fost lăsat de iubit/iubită?

Lasata ?! Ce urat sunaaaa ! De cele mai multe ori a fost de comun acord. Nu am fost lasata asa ca un shit in the rain !😆
25: De când îți cunoști prietena cea mai bună/prietenul cel mai bun?

13 respectiv 6 ani . Am doua . 

26: Cui i-ai zis ultima minciună? Era o minciună mare?

Unei colege. Nu , infima. ” Nu , nu sunt trista. ” 
28: Pentru ce minți, de obicei?

Nu prea mint . Si cand o fac sunt nevoita ca sa scap de anumite persoane.
29: Ai înșelat vreodată? Dar înșelat ai fost?

Da , am inselat. E mult spus , dar da !😆 Inselata ?! Habar n-am . Si nici ca-mi mai pasa. Trecutul e trecut. 
30: Wallpaper’ul telefonului tău? Dar al desktop-ului tău?

Telefon – M. Desktop- Ben Barnes ! 
31: De ce iți e cel mai frică?

Moarte. 
32: Ce te deranjează cel mai mult la persoanele din jur?

Ipocrizia.
33: Ultimul mesaj trimis?

„Mi-e dor de tine . ” 
34: Ultimul mesaj primit?

205 – minute blablablablabla. Nu-mi pasa ! :lol: 
35: Ultima data când ai plâns?

Saptamana asta.. 

LEAPSA O IA CINE DOREESTE. TOTUSI LASATI UN

COMENTARIU SA STIU SI EU DACA CITESC CEVA !