Mi-a luat vreo 10 minute sa-i aleg pe cei mai amuzanti si interesanti !😆 Din lunile ianuarie-martie😆

Deci cum a ajuns lumea pe blogul meu !!!!  [ Desi expresiile in verde pot avea greseli de gramatica, nu-s ale mele , asa le-am luat cum le-am gasit😆 ] 

„heei flocoseste-ma” – deci videoclipul cu pisica aia.. mi-a facut blogul celebru desi unii nu se gandeau la o pisica care zice   ” flocoseste-ma ” ci la cu totul altceva😆

„camarutele altarului” – ma intreb cui ii pasa ? si asa nu poti intra ca fata acolo decat atunci cand se sfinteste Biserica!!


„falsitatea pe facebook „– si vrei s-o gasesti pe un blog ?!😆


„ma place proful meu de istorie „- cam grav😆 i-ai dat motive nebuno 


„faza cu sa nu iti pierzi pixul” – wtf ?! 


„adinaa sibiu „- oliiiiii aici , receptionat .


„ce a insemnat pentru mihai eminescu iubirea” – veronica micle😆


„transpir noaptea si ma dor rinichii „- atunci ar cam trebui sa mergi la medic😆


„esti patrunzator” – inainte sau dupa😆 ? 


„vreme urata urasc „- cu toti o uram , iei , hi5   !


„cand iubesc,sar petalele lalelelor in aer” – valeu ! asa pasional iubesti tu maica?😆


„bac diferentiat pentru prosti „- ma raule .. da-le o sansa !


„ploaie in casa de vis” – nu prea e de vis daca-ti ploua in casa😆


este rece pe exterior dar zice ca iubeste pe interior – ei na , nu stii tu ca interiorul conteaza ? 


vasilika putea a caine plout:( si ala mai fain – vai di mini , si mai stai cu ea ?! 


desene plange dupa prietenie – saracele !


dar ce vorba este asta bre,sa ma las de cap – bre nu stiu nici eu , sa-mi spui si mie dupa ce afli !😆


rani deschise pe suflet – valeu mama , e grav !


melodia cu versurile cea mai sexi tipa daca nu vorbesti – dada,voi misoginii, femeile sunt bune doar cand tac !


viata nu este o raceala pe care sa o duci in picioare – asta mi-a placuttttt ! 


cum sa dau like pe o poza care imi place pe facebook – apasand like ?! 


viata de samantar – fermieeeeeeeeeri pe blogul meu !


pariu cu viata unde ioana e in coma si il vede pe mos craciun – cred ca l-a vazut pe Mos NiciOlaie..


romanii au talent doamne morr – nu , te rog, nu muri , nu vreau ca blogul meu sa te aibe pe constiinta


plange ca o chitara fanta[ franta] inima mea – ce fruuuuumoss ! 


micile genii – ei da, bun venit in lumea mea😆 !


pisica flocosita – firar ea de pisica !


ti-as canta tot universul – usor ca ma intimidezi !


oli vasile – dupa ovidiu , alt botez ?!


esti un caz inchis – punct am zis !


si pareul tau gol si buzele moi – mai mai mai ce avem noi aici ?


din fostele relatii am ramas cu un raspuns tre sa fi un pic – tre sa inveti sa te exprimi , da , asa este. 


poze in creion ochi ji lacrimi – suferinta ji agramatici😆


blog un pic de gelozie nu strica – sunt de acord !


ce inseamna a ramane cei mai buni prieteni dupa o relatie lunga – ce inseamna ? imposibil


romanu la cersit – cam peste tot..


la multi ani dragule – hai sa traiesti


flocaieste-ma – in public ? 


furtuna in inima mea – numele compunerii mele , ce dragutttt


prietenie dupa relatie – nasoala


hei iu imi place de tine hei iu arati foarte bine – hei iu , ar veri gud at inglish


injuraturi fete – si dupa PARUIALAAAA


lavv – lovvvvvvvvvveeee !


de ce vad totul negativist – spala-te pe fata 


copii bruneti – ai ai ai 


o sa citesc mine acum mi-e lene – nu lasa pe maine ce poti face azi!


flocosestema – nu iar..


femei singure la batranete – saracele 


copii la 17 ani gandesc cu capul – depinde care in cazul baietilor😆


credeam ca e gluma dar a trecut o luna – pfai , ce frumos


ce este de fapt gramatica – aia pe care ar trebui sa nu uiti s-o folosesti

chestionar despre comunism – ei in sfarsit si ceva bun !
catei posesivi – valeu 
adu doamne primava zi mai repede sa-nfloreasca – hai doamne , nu auzi ?
gluma flocoseste-ma cu cuvinte -ei na , nebuno , doar atat?

ti-ai lasat pletele – sa le bata vantul ?
adolescenti pupincuristi – da , cam multi
am tangente cu prieteni – uauuuu , you don’t say ?
harlem shake si ganamstile – ” ganamstile ”😆
sa stiu sa tac negativ – taci am zis ! 
te iubesc dragul meu’ – frumossss ! 
cum se imbraca un sarri – sarind de pe luna 
oli galati 2012 – iei , asta-ii
cand a fost ultima data pe sentimente? – cand a fost pe tine😆
flocosestema – nu nu nuuuuuu 
nu stiu ce fel de poza artistica e.. dupa cum e descrierea pozei – da-ti silinta, hai , o sa reusesti !
indragosteala – ulalala
poz e cu aii ci ti iubesc – valeu da si eu pi tiniiii
tocuri la liceu sau balerini? – tocuri fatooo , vrei sa nu fii popularaa?????? 
iti multumesc ca existi poze – hehehehe , frumos
cel mai frumos cadou – ei naa
draga mea , ce pot spune un sincer la multi ani – hai sa traiesti
sa ai in suflet o nesfarsita primavara – frumossss
flocoseste-ma cu pisici – valeu maica 
i’m feeling si se repeta – are you bine ?!
ce inseamna friendzoned – tristtttut 
cum sa ma port cand primesc cadou de la el – ei na , hai ca stii tu :lol: 
imi place cum mirosi – ei nu zau ?

poza schelet pisica – wtf ?! 
oli explicat de spike – spikeeeeeee cantaretul ii un smecher ! 
cerculet – triunghiulet
poze de speriat de faci pe tie – esti constipat ? saracul .
pentru tine scumpule – doarrr pentru tine
mica oli 2012 – nu mai sunt micaaa ! 
privirea ta – superba .
ochii negri – hehehehe
lalele – frumoasele mele
iar genele tale sunt atat de lungi doar ca sa imi faca mie vant – il folosesti , urat din partea ta 
iubesc un pic pic – ce dragut ..
multi care sunt in relatie pe facebook nu te baga in seama – nesimtitii !
serate despre femei – asta cred ca era vreun disperat sa invete despre femei
te iubesc genuri de scris – spune-i, nu-i mai scrie atat

bulversat dex semnificatia – e grele..
am ramas uimita – si eu ..
control perfuzii – valeu maica
vreau sa-mi cunosc orasul iasi – stand la calculator , cam naspa asa. 
asssssssssssss creeed – assssssssssssssssssss nu stiu ce ai vrut sa zici
in ma pachet melodie – bumptzi bumptzi
mi-e dor de tine – si mie . 
vreau sa ma imbratiseze – du-teeeee la el / ea . 
cand intreci masura in relatii – ti-o iei ! 
nu vreau sa te pierd – lupta !
inima imi bate tare cand ma uit la el – esti indragostita , pac pac
poezii cu rima pentru domnul invatator – ce dragut 
suna tulburator – upsss
milogii – prea multi
pixu de la tabla – baga-l in buzunar , e greu acum , e criza..
el deodata o sa creada ca eu – esti prea atasata de el ?
un baiat si o fata se iubsc – bravo lor..
am cedat iar si am mancat – mama ei de dietaaa !
monotonie despartire – ei , tot se ajungea aici .. mai devreme sau mai tarziu
da-mi inapoi buzele tale moi – bai nesimtitule cum ti-ai permis sa pleci cu ele ?
poze de genu nu vreau sa te pierd – demonstreaza-i , lasa pozele 
oli bautura – paharel dupa paharel ..
tristuta – saracuta..
si ca te vreau in orice moment sa fim alaturi – POSESIVO ! :lol: 
am tinut la tine blog – ramai in pace ! 
scisoare pentru prietena spunandu-i despre muzica – wtf ?! 
fotografii cu tine minte te voi gasi – bai , te voi cauta si-n gaura de sarpe , auzi ?! 
fericirea ii invaluie tot corpul – frumos sentiment ..
colanti cu ren – mos craciuuuuuuuuuuuuuuuuuun
pot sa-l chem la mine in liceu sa-i spun ca il plac – cheama-l si acasa din partea mea..
am visat ca-mi venea sa vomit – naspa vis 
bunica ma tinea de mana – si si si si ????????? dupa ?
raceala la animale-porci – iar fermieri ? :lol: 
poze cu pisici care zic pretexte – ciudate pisici
eu si iarna sunt nus pe pat – nu esti pe aceeasi felie cu gramatica clar .
muzica ie frica sa zica ca-s frumusica – da , ii este frica acum , mai invata gramatica si tu te faci frumoasa nu frumusica
decapitari animale – DOAMNE FERESTE !!!!!!! 
adolescento in calduri – nebbbbunoo , ia-o usorr
steoaia – numai  de ” bine” 
varza calita rinichi – dumnezeule.
ce inseamna flocoseste-ma? – creste si afla pe pielea ta😆
pantofi cu oli – wtf ?!
sunt o fire rece – stai la soare😆
oli bucuresti problema dar – dar ? hai ma ..
mesaje me dor de ochii tai urato – si mie ” me ” dor de tine bai zgripturoiule