S-a cam asternut praful pe aici , recunosc ..

7 zile ? Niciodata n-am lipsit atat de pe blog . Recunosc , am facut-o anumea. Desi programul mi-a fost incarcat.. dar mai ales gandurile . O furtuna a fost , acolo .

Nu am vrut sa mai scriu felul in care ma simt .. desi poate , rolul blogului , in ultima perioada era de a ma asculta. Locul unde ma destainuiam .

Vremea asta e aiurea..  toata saptamana a fost soare , bine ..spuneai ca vine primavara si acum . . iarna , cu ultimele ei puteri s-a napustit asupra noastra..

Vantul e atat de puternic .. si fulguie. Ce dragut. Si cat doream sa ies afara..  Sa ma plimb , sa ma duc sa ma „târșăsc” pe o bancaa , sa ma bata soarele-n cap. Da,ia-ti adio Isabela de la asta. O sa ma ofilesc in casa. CLAR !

Pentru ca nu-mi place in cafenele. As fi tot intr-un spatiu inchis. Dumnezeule.

A fost o saptamana atat de aglomerata.. incat as avea nevoie de vreo 3 luni de pauza.Dar cand stau si ma gandesc profa’ aia de economie iar are pretentii sa-i stiu problemele.. iar ma scoate la tabla, iar nu stiu , iar se oftica , iar ma lasa cu data,iar nu-mi pune nota.. iar imi vine sa-i zic vreo doua .

Desi vine primavara si totul ar trebui sa reinvie .. parca totul e pe dos . Stres , dureri de „toati cele” , dezamagiri . Pfailei. Sper ca odata cu venirea primaverii in toata regula sa se stabilizeze toaaate..

Am observat ca unii de pe blog care erau cam absenti au revenit .. chiar cu articolele foarte bune !! 

Oricum am revenit ! Deci e de bine . Sper . Fara texte triste, o perioada. O sa incerc. Sper ca va fi bine . iei.

HAI PRIMAVAROO !!