Te culci primavara si ..

  Nu m-am mai simtit asa de prin clasa a5a cred. Cand abia asteptam sa ninga si primul lucru iarna , pe care-l faceam era sa ma duc imediat la fereastra sa vad daca a nins..

 Ca si-n dimineata asta.. 

M-am trezit la 6 , ca niciodata , da, corpul meu e un ciudat,  in loc sa doarma si el.. nea, el e mai cu mot ! 

 Ma duc la geam si raman socata !😆

 ZAPADA pisti tăt !😆

 Ma duce cu gandul la sarbatori, Craciun .. deci ” Vin sarbatorile , vin ?! ”😆

Stiu c-ar fi a 5875  postare pe care o cititi despre vreme , ca si mine de altfel. Retelele de socializare sunt pline ochi de asa ceva ! 

Dar mi-a placut ce-a zis un amic . 

M-am culcat aseara intr-o zi de „primavara” (macar nu ningea) si cand ma trezesc azi dimineata ma uit pe geam si vad zapada apoi stau putin sa ma gandesc daca nu visez sau daca nu m.au furat extraterestri si m.au dus pe o planeta unde abia o inceput iarna :)). ” 

VIN SARBATORILE VIN FRATILOR ………. dar de PASTE ! :lol: